Industry Wire

Geplaatst door TradeTracker

TradeTracker lanceert nieuw Platform

Na acht jaar trouwe dienst heeft TradeTracker haar platform voor adverteerders en publishers volledig vernieuwd. Dit nieuwe platform biedt een meer intuïtieve aanpak zodat het begrijpen en voorbereiden van nieuwe stappen binnen een affiliate marketing campagne veel makkelijker is geworden.

DUBAI, VERENIGDE ARABISCHE EMIRATEN, NOVEMBER 2015

TradeTracker richt zich met dit platform, dat ontwikkeld is door het eigen development team, op de hedendaagse affiliate marketeer. Na zorgvuldige inspectie van het oude systeem en analyse van de ervaringen van de gebruikers, heeft het development team de belangrijkste functies geherstructureerd, zodat deze voor de klant gemakkelijk te begrijpen zijn.

Naast het feit dat het voor gebruikers mogelijk is om gegevens op verschillende manieren te gebruiken en te interpreteren,  biedt het nieuwe platform ook de mogelijkheid om sneller door de interface te navigeren en om direct in te spelen op campagnes. De introductie van nieuwe iconen en frisse textuur en kleurstelling biedt gebruikers een helder overzicht, zodat zij in staat gesteld worden productiever te werk te gaan en sneller toegang te hebben tot de benodigde informatie.

“Bij TradeTracker zijn we er trots op om aan onze klanten het platform met de meest innovatieve oplossingen te kunnen bieden”, aldus TradeTracker CEO Paul van Doorn. “We hebben ons vorige platform grondig onder de loep genomen en zodoende voor ons nieuwe platform voor een frissere aanpak qua presentatie gekozen. De concrete gegevens en overzichten zijn nog steeds hetzelfde, maar ze worden op zo’n manier getoond dat het makkelijker is om ze te interpreteren. We zijn erg blij om de vele creatieve mogelijkheden te zien waar onze klanten nu gebruik van kunnen maken.“

De meest in het oog springende verandering is de modernisatie van het design binnen de interface. Daarnaast zijn er ook enkele nieuwe functies toegevoegd die een grote impact kunnen hebben.

Belangrijke toevoegingen zijn:

  • KPI Panels: Bij iedere login worden de belangrijkste overzichten getoond die helpen bij het interpreteren van het succes van de campagnes. Dit is een vaststaand panel dat geplaatst is voor een volledig overzicht van alle huidige campagnes.
  • Monitor Mode: De belangrijkste meetinstrumenten zijn geoptimaliseerd voor full-screen vertoning op televisies en monitoren. De informatie die deze instrumenten weergeven, wordt continue ververst en kan middels een link gedeeld worden met andere belanghebbenden.
  • Verbeteringen in navigatie en gebruiksvriendelijkheid: Bij deze update is het gemakkelijker geworden om door het platform te navigeren. Daarbij is vooral gelet op het verminderen van het aantal kliks voordat de gewenste informatie wordt getoond.
  • Aanvullende componenten: Een keur aan nieuwe meetinstrumenten en grafieken geven een beter inzicht in het gedrag van de consument. Een slimme herstructurering van de gegevens en de mogelijkheid om deze met elkaar te vergelijken zorgt ervoor dat de sterke en zwakke punten van een campagne gemakkelijker aan het voetlicht komen.
  • Doelstellingen: Gebruikers van het nieuwe platform kunnen campagnedoelen instellen om hen te helpen met het meten van hun succes. Dit werkt tevens als motivator om de ingestelde mijpalen te halen.

De update markeert opnieuw een belangrijk punt in de ontwikkeling van TradeTracker. Nadat het netwerk eerder al stappen had genomen om internationaal uit te breiden en een op maat gemaakte aanpak aan te bieden, kan TradeTracker nu bogen op de meest toonaangevende technologie en software binnen de affiliate marketingbranche. Hierdoor kan het bedrijf zijn klanten nog beter van dienst zijn.

Over TradeTracker.com

Tradetracker brengt het beste en het slimste uit de online community samen met als doel het verbeteren van de performance marketing. TradeTracker biedt zowel adverteerders als affiliates een platform waar in real-time begrijpelijke en transparante data aangeboden wordt om hen zo te helpen in het maken van de juiste beslissing. Momenteel heeft TradeTracker kantoren in 15 landen, waar in totaal 150 man personeel werkt. TradeTracker heeft de grootste Europese dekking en is het enige westerse netwerk dat zaken doet in het Midden-Oosten. Sinds haar ontstaan heeft TradeTracker altijd haar eigen software ontworpen met in het achterhoofd het gemak voor de eindgebruiker. TradeTracker zorgt voor een samenhangend platform waardoor beslissingen gemaakt kunnen worden op basis van door cijfers gestaafde inzichten.

###

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht