Industry Wire

Twee nieuwe gezichten bij Contentbureau.nl

Bunnik, 22 mei 2015 – Contentbureau.nl, het contentlabel van de LVT Group, breidt uit met twee Content Creators: Michelle van de Poll (24) en Debbie Smits (23). Het team groeit hiermee naar acht fulltime contentprofessionals om aan de toenemende vraag naar contentmarketing te blijven voldoen. Contentbureau.nl is sinds november 2013 een zelfstandig label binnen de LVT Group en verzorgt contentmarketing voor merken als Fox-IT, Oracle, Runnersworld, Proact en The North Face.

Van de Poll rondde dit jaar haar masteropleiding Tekst en Communicatie af aan de Universiteit van Amsterdam (UvA). Eerder deed zij pr- en communicatie-ervaring op bij Herrie Film & TV in Amsterdam. En tijdens een stage bij LVB Networks ontdekte ze contentmarketing. Bij Contentbureau.nl gaat ze zich als tekstallrounder bezighouden met diverse soorten content. Smits volgde een jaar eerder dezelfde duale master aan de UvA. Tijdens haar stage en werkperiode als Junior Consultant bij Cohn & Wolfe in Amsterdam deed zij pr-ervaring op, koos vervolgens voor haar passie en specialiseerde zich in het creëren van content en het beheren van socialmediakanalen.

“De copy- en social-mediacapaciteiten van beide go-getters voegen een belangrijke nieuwe dimensie toe aan ons team. We ontwikkelen ons steeds verder op het gebied van alle aspecten van contentmarketing en groeien gestaag verder. Ik ben daarom erg blij met deze twee nieuwe Content Creators”, zegt Els Lissenberg, Team Leader en Senior Content Creator bij Contentbureau.nl.

Meer weten: www.contentbureau.nl. Ook via Twitter, Facebook en LinkedIn deelt Contentbureau.nl regelmatig content.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht