Uitgeverij Malmberg kiest Yourzine voor klantcontactstrategie

´s-Hertogenbosch, 24 juli 2014, – Yourzine, een toonaangevend dialoogmarketingbureau, kondigt vandaag aan dat ze gaat samenwerken met Uitgeverij Malmberg om de klantcontactstrategie te optimaliseren. Door deze samenwerking wordt de 1-op-1 communicatie van Malmberg verder versterkt.

Uitgeverij Malmberg behoort tot de top drie van educatieve uitgeverijen in Nederland in het basis-, voortgezet- en middelbaar onderwijs. Yourzine zal de uitgeverij gaan ondersteunen met het doorvertalen van strategische en geïntegreerde benaderingen naar verschillende kanalen. Daarnaast zal Yourzine helpen met het implementeren van Selligent, een oplossing voor het beheer en executie van data-driven multichannel marketing. Bovendien zal Yourzine ook Selligent trainingen verzorgen op de werkvloer.

“De educatieve sector is een unieke markt met zeer specifieke doelgroepen, dus ieder contactmoment is van essentieel belang voor zowel de merkbeleving als onze strategische doelstellingen. We willen onze klanten service en extra’s bieden en hen op het juiste moment voorzien van relevante informatie.” aldus Jan Willem Besselaar, marketing manager bij Uitgeverij Malmberg. “Wij hebben voor Yourzine gekozen vanwege hun ruime ervaring in het implementeren van Selligent en hun expertise in het bereiken van specifieke doelgroepen via wisselende kanalen.”

“Wij zijn enorm trots dat Uitgeverij Malmberg voor ons heeft gekozen en verheugen ons dan ook erg op deze samenwerking,” zegt Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine. “Wij zullen vanuit onze strategische en technologische kennis en expertise er alles aan doen om hun klanten te voorzien van de juiste boodschap op het juiste moment via het gewenste kanaal waardoor zij de optimale service en beleving krijgen. Uiteraard vertaald in klantwaarde.”