Industry Wire

Geplaatst door Unique

Unique verzorgt werving en ontwikkeling van callcenterpersoneel Cendris

Almere, 1 december 2015 – Facilitair Contactcenter Cendris sluit een mantelovereenkomst voor de periode van één jaar met HR-dienstverlener Unique. Als mantelpartner ondersteunt Unique Cendris bij de werving en ontwikkeling van contactcenterpersoneel. Unique werft op basis van competentieprofielen en investeert in de training en ontwikkeling van de nieuwe callcentermedewerkers met een uitgebreid trainingsprogramma. Specifiek voor de opdrachtgevers van Cendris in de bank- en verzekeringsbranche verzorgt Unique bijvoorbeeld de verplichte Wft-opleidingen. Cendris is hierdoor verzekerd van voldoende gekwalificeerde callcentermedewerkers die aan alle wettelijke eisen voldoen.

De groeiende diversiteit aan servicekanalen, de opkomst van selfservice en ontwikkelingen als pro-Active Chat hebben directe consequenties voor de functie van de agents. Er worden andere eisen gesteld aan kennis, vaardigheden en competenties. De werkomgeving is steeds meer een blijvend veranderende omgeving waar, door de groeiende complexiteit van de klantvraag, de lat voor de agent steeds hoger komt te liggen. Om deze reden is competentiegericht werven én ontwikkelen van essentieel belang.

Ingrid Hiemstra, Manager HR bij Cendris: “Wij kiezen voor Unique vanwege de specialistische kennis en ervaring in onze branche in combinatie met een innovatieve werkwijze. Cendris heeft een ambitieus groeiscenario. Unique kent de dynamiek van onze branche en is gewend aan onze grote volumes, dat geeft vertrouwen.”

Marcel Nienhuis, Branche manager Customer Care bij Unique: “Met meer dan tweeduizend agents, verdeeld over zes locaties, is Cendris een van de grootste facilitaire callcenters van Nederland. Cendris staat voor beleving, co-creatie en creativiteit. Precies daar hebben we elkaar gevonden. We zijn enorm trots dat wij deze organisatie mogen ondersteunen bij het realiseren van de ambitieuze doelstellingen.”

—-

Over Cendris

Cendris is de specialist in resultaatgerichte communicatie. We adviseren en helpen organisaties bij het vinden en werven van nieuwe klanten, het ontwikkelen en binden van bestaande klanten en het terugwinnen van verloren klanten. Met Cendris haalt u uw klanten én potentiële klanten dichterbij. Dat doen we door proactief met hen de dialoog aan te gaan, zowel online als offline, op een natuurlijke en creatieve manier.

Over Unique

Unique startte ruim 40 jaar geleden als uitzender met een bijzonder oog voor het talent van mensen en onderscheidde zich met haar persoonlijke en kwalitatieve dienstverlening. Vandaag de dag is Unique uitgegroeid tot een brede HR-dienstverlener. Nog steeds actief in arbeidsbemiddeling, maar biedt daarnaast een breed palet aan HR-diensten en -producten. Unique stelt zich als doel om alle HR-vraagstukken van ondernemers in te vullen. Online en offline, tijdens kantooruren en daarbuiten. Onze grootste kracht is onze verbeeldingskracht. We kijken naar wat er is. En we kijken naar wat er kan komen, naar de wereld van morgen. Unique gelooft in innovatie en biedt een nieuw type HR‐dienstverlening. Toegankelijk. Deskundig. Op maat.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht