Industry Wire

Geplaatst door UNIT4

Unit4 biedt Wanda bot nu standaard om een conversationele gebruikerservaring te stimuleren

Utrecht, 14 mei 2019 – Unit4, een ERP-leider gericht op de complete werkbeleving van mensen, kondigt vandaag aan dat zijn early to market enterprise bot, Wanda, standaard zal worden aangeboden aan Unit4 Business World ERP-klanten. Dit zal hen helpen sneller de moderne werkbeleving te implementeren die hun mensen vandaag de dag op het werk verwachten.

Wanda werd in mei 2017 aangekondigd en is een belangrijk onderdeel van de toonaangevende people experience die Unit4 wil leveren via zijn bedrijfsapplicaties. Wanda biedt een vriendelijke en eenvoudige toegang tot gegevens in Unit4-oplossingen door middel van een conversationele gebruikerservaring (CUX) in natuurlijke taal. Het voegt een niveau van intelligentie en context toe om acties voor te stellen en mensen te helpen hun taken uit te voeren zodat ze zich kunnen concentreren op wat belangrijk is en het beste uit zichzelf kunnen halen op werk. Wanda werkt via Slack, Skype, Microsoft Teams en Facebook Messenger en is onlangs uitgebreid naar vijf talen, waaronder Engels, Noors, Zweeds, Frans en Duits.

De voor Unit4 Business World beschikbare Wanda bots beslaan:

  • Inkoop
  • Tijdregistratie
  • Reizen & declaraties
  • Dienstverband (HR)
  • Workflowgoedkeuring
  • Bedrijfsbeleid

“Onze zelfsturende en conversationele gebruikerservaring levert een nieuwe werkbeleving in bedrijfssoftware en onderscheidt ons in de markt”, aldus Mike Ettling, CEO van Unit4. “Mensen willen trots zijn op het werk dat ze doen en de kans krijgen om creatief te zijn, nieuwe ideeën te ontwikkelen en met andere gelijkgestemde mensen samen te werken om projecten vooruit te helpen. Op mensen gerichte organisaties snappen dat. Ze focussen op het snel verbeteren van de ervaring van mensen, en wij leveren de software die hen zal helpen”.

– einde persbericht –

Over Unit4

Unit4 is ‘in business for people’. Sinds het begin van de jaren tachtig hebben wij ons gespecialiseerd in software voor serviceorganisaties waar mensen centraal staan en het verschil maken. Onze technologie is van essentieel belang voor de organisaties die we bedienen – het verbetert hun efficiëntie en productiviteit en stelt mensen in staat om juist tijd te besteden aan hun eigenlijke werk zoals het helpen van hun klanten.

Door gebruik te maken van de nieuwste AI-, machine learning en digitale technologieën kunnen onze klanten bedrijfskritische gegevens beter dan ooit interpreteren. Onze cloud ERP- en industriegerichte oplossingen leveren snelle inzichten voor organisaties in sectoren zoals de zakelijke dienstverlening, het hoger onderwijs en de publieke en non-profit sector. Met onze software kunnen mensen meer waarde creëren voor zichzelf, hun organisatie en hun klanten.

Voor meer informatie kunt u onze website bezoeken of ons volgen op Twitter of LinkedIn.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht