Geplaatst door UNIT4

Unit4 gepositioneerd als Visionair in Gartner’s Magic Quadrant voor Cloud Core Financial Management Suites voor middelgrote, grote en internationale ondernemingen

Utrecht, 20 juni 2018 – Unit4 is in Gartner’s Magic Quadrant voor Cloud Core Financial Management Suites voor middelgrote, grote en internationale ondernemingen opgenomen als Visionair, op basis van de volledigheid van Unit4’s visie en het vermogen tot executie.

“Een Gartner Magic Quadrant is de uitkomst van onafhankelijk en diepgravend onderzoek in een specifieke markt en het geeft een overkoepelend beeld van de relatieve posities van de concurrenten in die markt. Door het toepassen van een grafische weergave en een uniforme set evaluatiecriteria helpt een Magic Quadrant snel vast te stellen hoe goed technologieleveranciers hun visies uitvoeren en hoe goed ze presteren ten opzichte van Gartner’s marktvisie.” [i]

Unit4 Business World is ontworpen voor de dienstensector, waaronder hoger onderwijs, zakelijke dienstverlening, overheid en non-profit. Het is een public cloud SaaS-oplossing die voornamelijk wordt gebruikt op het Microsoft Azure-platform met regionale implementaties en dat rekening houdt met de eisen van veel organisaties voor systeem- en datalocatie.

“We doen er alles aan om in deze markt als marktleider te concurreren en deze belangrijke erkenning motiveert ons om tot het uiterste te gaan”, aldus Stephan Sieber, CEO van Unit4. “Wij blijven investeren in het ontwikkelen van hoogstaande cloudapplicaties voor de dienstensector. We hebben ons aanbod vereenvoudigd zodat onze klanten snelle strategische waarde kunnen halen uit onze oplossingen die relevant zijn voor de uitdagingen waarmee hun mensen en klanten dagelijks worden geconfronteerd. Erkenning in Gartner’s Magic Quadrant voor Cloud Core Financial Management Suites voor middelgrote, grote en internationale ondernemingen weerspiegelt onze vooruitgang en onze algemene visie op bedrijfssoftware in de toekomst.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Unit4
Unit4 is een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware voor dienstverlenende organisaties. Met ruim 4000 medewerkers wereldwijd genereert Unit4 een jaarlijkse omzet van meer dan 500 miljoen euro. Unit4 levert ERP, branchegerichte en best-in-class applicaties. Duizenden organisaties uit sectoren als zakelijke en publieke dienstverlening, onderwijs, non-profit, vastgoed, groothandel en financiële dienstverlening werken met business software van Unit4. Unit4. In business for people.

Voor meer informatie: http://www.unit4.com/nl, Twitter @Unit4_NL en LinkedIn.