Geplaatst door Utomik

Utomik lanceert Family Plan voor onbeperkt gamen abonnement

PALO ALTO, USA – Utomik breidt haar onbeperkt gamen abonnementsdienst uit met een family plan. Vanaf vandaag kan het hele gezin genieten van een grote collectie gevarieerde games, waaronder een eerste aantal Star Wars™ spellen.

Het nieuwe Family Plan kost € 9,99 per maand tijdens de Open Beta periode, en biedt onbeperkt gamen voor maximaal 4 personen binnen één abonnement. Elke gebruiker heeft zijn eigen persoonlijke profiel. Ouders kunnen eenvoudig bepalen wat hun kinderen spelen, gebaseerd op leeftijd en kunnen tijdelijk een account blokkeren. Elke gebruiker kan onafhankelijk en tegelijkertijd gebruik maken van Utomik.

Een eerste aantal Star Wars games is vanaf nu speelbaar op Utomik, waaronder LEGO® Star Wars™ – The Complete Saga, Star Wars™ The Force Unleashed Ultimate Sith Edition, STAR WARS™ Knights of the Old Republic, Star Wars™ Empire at War en Star Wars™ Battlefront™ II.

Star Wars games zijn de nieuwste toevoeging in het groeiende gamesaanbod van Utomik, bestaande uit meer dan 450 spellen. Elke maand komen er ongeveer 30 games bij, van bekende uitgevers zoals SEGA, Epic Games, Telltale, GameHouse en Codemasters. Utomik biedt een gevarieerd aanbod voor de hele familie. Van tijdloze classics, adventure en indie games tot AAA games. Daarnaast maakt Utomik games spelen gemakkelijker dan ooit, dankzij een slim “download terwijl je speelt” systeem, waarbij games heel snel en in slechts 1 klik opstarten.

CEO van Utomik, Doki Tops legt uit: “Met ons nieuwe Family Plan kan nu iedereen genieten van geweldige games, snel en gemakkelijk. De toevoeging van Star Wars games is een enorme aanwinst voor onze service.”

Nieuwe gebruikers kunnen Utomik 14 dagen gratis proberen op www.utomik.com en kunnen altijd gemakkelijk opzeggen.