VCD Business Intelligence wint SAP award 2014

VCD Business Intelligence mocht wederom een SAP award in ontvangst nemen. Ditmaal werd VCD uitgeroepen tot ‘Best Business Analytics Platform SAP Value Added Reseller 2014’. Niko Brouwer, directeur van VCD Business Intelligence, nam de award in ontvangst tijdens het SAP Award Diner op 5 maart jongstleden. SAP reikt jaarlijks awards uit aan haar meest succesvolle partners in diverse categorieën.

Niko Brouwer: “Uiteraard zijn we erg blij met deze award. Het is een mooie erkenning van onze inzet en de goede samenwerking met SAP. We feliciteren hierbij ook graag alle andere SAP award winnaars en genomineerden.”

VCD Business Intelligence is al jarenlang Gold Partner van SAP op het gebied van Business Intelligence. Daarnaast is VCD Distributie dé distributeur voor alle SAP oplossingen in de Benelux op het gebied van Business Analytics, Database en Mobiliteit.

Jeffrey Raskeyn, Director General Business & Partner Ecosystems van SAP: “Het partnerkanaal is voor ons van cruciale waarde. Dankzij de inzet van onze partners hebben zij de innovatiekracht van tal van organisaties weer weten te versterken. Via deze partner awards uiten wij dan ook onze waardering voor hun inzet, betrokkenheid en de successen die zij hebben bereikt”.

Over VCD Business Intelligence
VCD Business Intelligence is onderdeel van de VCD IT Groep, een zelfstandig multidisciplinair ICT-bedrijf met vestigingen in Groningen, Eindhoven en Delft. VCD Business Intelligence ontwikkelt, implementeert en onderhoudt geïntegreerde managementinformatie systemen, oplossingen voor planning en budgettering, performance management en workflow. Voor de realisatie hiervan wordt samengewerkt met diverse leveranciers van bron- en databasesystemen en de wereldwijde marktleiders op het gebied van rapportage en analyse: SAP en Qlik. In meerdere sectoren heeft VCD een sterke positie verworven, waaronder de gezondheidszorg, retail, logistiek, industrie, non-profit en zakelijke dienstverlening.

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP (NYSE: SAP) kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Meer informatie is beschikbaar op www.sap.com/netherlands.