Geplaatst door Ve Interactive

Ve Interactive zet voet aan wal op Belgische markt

Amsterdam, 24 november 2015

Ve Interactive, het snelgroeiende techbedrijf met het hoofdkantoor in Londen, breidt uit naar België.

Vorig jaar sleepte het bedrijf in Brussel nog de Europese Best Practice Award voor Quality Management Strategies in de wacht; vandaag maakt het een internationale voetafdruk in België. Met deze uitbreiding is Ve Interactive inmiddels toe aan haar 31e vestiging. België kan rekenen op een stroomversnelling in het e-commercelandschap.

Belgisch potentieel in kaart gebracht

Ve Interactive zette een tijd geleden al haar eerste stappen op de Belgische markt. Tot vandaag gebeurde dat vanuit het kantoor in Amsterdam, dat ruim 2 jaar geleden het levenslicht zag. “We merken dat er ook in België een grote vraag is naar onze oplossingen,” zegt Georges Helsen, Country Manager van Ve Interactive België. “Ons land telt heel wat e-commercespelers – zowel groot als klein – die niet blijven stilstaan. Zij stellen vast dat de conversie op hun digitale platformen beter kan, en daar gaan we op inspelen.”

Met een nieuw, toegewijd team wil Ve Interactive haar Belgische klanten nóg beter ondersteunen. De keuze voor de precieze locatie van het kantoor werd hartje Brussel, waarmee het internationale techbedrijf haar Belgische netwerk verder wilt uitbouwen. Zo streeft het naar duurzame relaties met alle spelers in de markt: e-tailers, agencies, affiliate netwerken, web developers en mediabedrijven.

Over Ve

Ve is een wereldwijd technologiebedrijf waarvan het platform snel is uitgegroeid tot een essentieel onderdeel voor meer dan 10.000 e-commerce bedrijven om nieuwe klanten te werven, te betrekken bij het merk en meer online te laten converteren.

De technologie van Ve vangt website product inventaris en customer journey gegevens op, waar bij er £ miljarden transacties per dag worden getrackt. Deze dataset biedt een ongeëvenaard inzicht in online consumentengedrag en koopintentie.

De toegang tot deze unieke consumentengegevens stelt bedrijven in staat om zeer gerichte display advertising campagnes op te zetten en realtime conversieverhogende boodschappen te tonen op belangrijke punten in de customer journey. Allemaal via één geïntegreerd platform en op basis van een pay-on-performance model.

Ve is door de Financial Times genoemd als één van Europa’s miljard dollar tech ‘Unicorns’ van 2015, ontving de Ruban d’Honneur in de 2014-15 European Business Awards en is winnaar van de Data Strategy Award 2014 voor Real-Time Marketing. Ve is actief in 18 talen en heeft 31 kantoren wereldwijd, binnen 43 territoria.