Geplaatst door SpecialBikesOnline

Vernieuwde website voor SpecialBikesOnline

ZWOLLE, 20160729 — Sportief Nederland, opgelet! SpecialBikesOnline heeft een vernieuwde website. De webwinkel is nog overzichtelijker en biedt nu het complete assortiment aan fietsen én fitnessapparatuur. Er zijn veel nieuwe categorieën met bijzondere fietsen zoals de fatbikes en trekkingbikes.

SpecialBikesOnline is een toegespitste website met een jarenlange ervaring op het gebied van stadsfietsen, kinderfietsen, sportieve fietsen en fitnessapparatuur.

Van vakantiefiets tot spinning in de buitenlucht
SpecialBikesonline staat bekend om zijn complete assortiment aan fietsen: van racefietsen en mountainbikes tot aan comfortabele trekkingbikes om mee op vakantie te gaan en speciale fitnessbikes. Behalve sportieve fietsen heeft SpecialBikesOnline ook een ruim assortiment aan stadsfietsen, vouwfietsen, kinderfietsen en elektrische fietsen. Alle fietsen zijn van de Italiaanse merken Montana, Vektor en VKT. Fabrikanten die al 40 jaar sportieve fietsen ontwikkelen van de beste kwaliteit.

Behalve fietsen hebben ze ook een uitgebreid assortiment aan fitnessapparatuur. Dit loopt uiteen van eenvoudige hometrainers, crosstrainers en roeitrainers om aan je conditie te werken tot aan halterbanken en uitgebreide powerstations.

Voordeligste webwinkel
Alle fietsen worden voor 95 procent afgemonteerd geleverd. De klant hoeft alleen nog het stuur maar recht te zetten en soms de trappers of het zadel te bevestigen. SpecialBikesOnline is een van de voordeligste webwinkels op het gebied van sportieve fietsen en fitnessapparatuur. Dat kan doordat ze hun fietsen rechtstreeks vanaf de fabriek in Italië bij hun klanten afleveren. En ook hun fitnessapparatuur leveren zij rechtstreeks vanaf de officiële Nederlandse importeurs bij de klant. Zonder tussenpersonen is de klant verzekerd van een lage prijs maar met een goede dienstverlening en garantie.

Bekijk de nieuwe website op: http://www.specialbikesonline.nl