Geplaatst door Dutch Digital Agencies

Vier nieuwe leden voor Dutch Digital Agencies

Amsterdam, 28 januari 2015 – Dutch Digital Agencies (DDA) groeit door en verwelkomt begin dit jaar vier nieuwe leden. iOnline, Fx, Strangelove en Pangaea treden toe tot de branchevereniging en kennisorganisatie van de beste digitale bureaus in Nederland. De nieuwkomers zijn een mix van creatieve en technische agencies met een sterke focus op innovatie en digitale transformatie.

“iOnline is een jong, groeiend digitaal productie bureau, zegt Marco Groenendijk. Onze focus ligt op kwaliteit en innovatief vermogen. Kennis delen en samenwerken spelen hierbij een belangrijke rol. Onze verbinding met DDA en daarmee andere organisaties in het digitale landschap zien we daarom als een logische stap. We zijn trots om aan te mogen sluiten”.

John van de Vorstenbosch (Fx Digital) is het hier mee eens. “Net als de digitale wereld is ook FX Digital volwassen aan het worden. In ons 6-jarige bestaan zijn we ongelofelijk hard gegroeid, waardoor we ons met 23 medewerkers niet echt meer een start-up kunnen noemen. Nu is het zaak om mee te groeien met de andere bureau’s, samen het vak te vormen en vooral te leren van elkaar. Daar is DDA de perfecte partner voor.”

Bas Kroontje (PANGAEA Internet Marketing) vervolgt, wij willen investeren in een optimale werkwijze, zowel voor onze klanten als collega’s. Omdat niets zo dynamisch is als de online wereld, blijven we graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.

“Vincent van Dijk (Strangelove): Sinds de oprichting in 2009 heeft Strangelove zich succesvol ontwikkeld tot een digital agency die organisaties helpt bij hun digitale transformatie. Wij willen daarin vooroplopen en dat vraagt om een nieuwsgierige blik. De doelstelling van DDA sluit goed aan bij onze eigen ambities en biedt een geweldig platform om ideeën uit te wisselen binnen dit innovatieve werkveld.”

Dutch Digital Agencies (DDA) staat sinds 2002 voor de meest toonaangevende digitale bureaus van Nederland. De Nederlandse digitale industrie innoveert en professionaliseert in toenemende mate. DDA werkt als een branchevereniging en kennisplatform in deze groeiende branche. Het richt zich op de technologische ontwikkelingen en het game-changing werk dat door deze Nederlandse bureaus dagelijks gemaakt wordt. DDA is daarmee een aanspreekpunt voor digitale bureaus, opdrachtgevers, pers, arbeidsmarkt en opleidingen.

Dutch Digital Agencies stimuleert actief het creatief innovatieve vermogen van de digitale industrie en de interactie tussen de 95 aangesloten bureaus in de vorm van een breed aanbod aan workshops, netwerkbijeenkomsten en kennissessies.