Geplaatst door Voiceworks

Vijfde Fast50-nominatie op rij voor Voiceworks

Almere, 4 september 2015 – Voiceworks, aanbieder van zakelijke vaste, mobiele, UC-, cloud- en dataoplossingen, is voor de vijfde maal op rij genomineerd voor de Deloitte Technology Fast50. Dit is de 16e editie van de verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland. Genomineerden worden dit jaar voor het eerst geselecteerd op basis van de omzetgroei over de afgelopen vier (2011-2014) in plaats van vijf jaar.

Voiceworks viert dit jaar zijn 10-jarige jubileum en houdt het hoge groeitempo vanaf het begin erin. Met vijf jaar op rij een stijgende omzetgroei en onafgebroken notering in de Fast50 ranking, maakt Voiceworks nu dan ook kans op de Sustainable Grower Award van de Deloitte Technology Fast50.

Koen van Geffen, CEO van Voiceworks: “Voortdurend een sterke omzetgroei realiseren is een uitdaging. Hiervoor heb je een juiste mix nodig van visie, innovatiekracht, mentaliteit, mensen en technologie. En we hebben al tien jaar een hechte samenwerking met al onze resellers. We zijn zeer verheugd met deze vijfde nominatie voor de Deloitte Technology Fast50. Het laat zien dat we een niet weg te denken, innovatieve en betrouwbare speler in de telecommunicatiemarkt zijn.”

Martin Wabeke, partner bij Deloitte en programmamanager van de Technology Fast50: “In de lijst van genomineerden zien we dit jaar een opvallend aantal ondernemingen dat eerder of zelfs meerdere keren in de top 50 is geëindigd. De proposities van veel nieuwkomers spelen in op maatschappelijke en economische ontwikkelingen, zodat er sprake is van producten en diensten die een aantal jaren geleden nog niet bestonden. Dit maakt dat er variatie en doorontwikkeling is in het soort ondernemingen dat meedoet. Daarnaast valt op dat veel inschrijvers en genomineerden zich snel begeven op het niveau van een netwerkorganisatie.”

Naast een toenemende omzetgroei worden de bedrijven door Deloitte beoordeeld op ontwikkelde en toegepaste technologie. Voiceworks heeft zich ontwikkeld tot een totaalleverancier van communicatieoplossingen, die communiceren en samenwerken gemakkelijker en efficiënter maken. Voiceworks blijft met zijn ontwikkelingen voorop lopen. Zo introduceerde het bedrijf dit jaar zijn Cloudscape waarmee partners hun portfolio kunnen verbreden met innovatieve cloud-diensten van verschillende partijen op het gebied van onder andere office, productivity, security en collaboration. Een onderdeel van de Cloudscape is Managed Office, de alles-in-één-werkplek in de cloud onder eigen label. Daarnaast activeerde Voiceworks in 2015 als eerste MVNE het snelle 4G+ voor zijn gebruikers in Nederland.

De bekendmaking van de 16e editie van de verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in de Benelux vindt plaats op 9 oktober 2015 in Groningen. Deelnemers maken daarnaast kans op een plek in de EMEA Fast500 en de Global Fast100.

Over Deloitte Technology Fast50
De Deloitte Technology Fast50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland. De selectie vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vier jaar (2011 – 2014). Bedrijven die korter bestaan, kunnen meedoen aan het Deloitte Technology Fast50-programma in de categorie Rising Star. Zij worden beoordeeld op omzetpotentie en schaalbaarheid, in plaats van op groeicijfers. De genomineerden van de Rising Star-categorie worden op vrijdag 11 september bekendgemaakt. De deelnemers kunnen afkomstig zijn uit de publieke en private sector en omvatten alle technologiesegmenten.

Over Voiceworks
Voiceworks, opgericht in 2005, maakt zakelijke telefonie makkelijker en transparanter. Het bedrijf heeft een stabiel en innovatief communicatieplatform ontwikkeld. Hierdoor is het beheer van het netwerk van A tot en met Z in handen van Voiceworks en is de kwaliteit gegarandeerd. Met dit eigen netwerk, meerdere gekoppelde datacenters en vooruitstrevende ICT-technieken levert Voiceworks professionele en innovatieve mobiele-, telefonie-, UC-, cloud- en datadiensten. Voiceworks integreert het vaste en mobiele netwerk, waardoor eindgebruikers meer gebruikersgemak krijgen. Zo kunnen zij één mobiel toestel zowel zakelijk als privé gebruiken. Voiceworks levert groothandeloplossingen inclusief ondersteuning aan onder andere PBX- installateurs, ICT-partners, CPS, ISP en ASP. Het snelgroeiende Voiceworks heeft meer dan 100 medewerkers in dienst en won in 2011 de Deloitte Technology Fast50 en won in de afgelopen jaren 4 keer de Gouden FD Gazelle Award als snelste groeier van de provincie Flevoland. Voor meer informatie: www.voiceworks.com; @voiceworksnl