Geplaatst door Vliegennaar

Vliegennaar.nl verloot vliegtickets naar de verkiezingen

De presidentsverkiezingen eens van dichtbij meemaken, wie wil dat nu niet? Vliegticket vergelijkerVliegenNaar.nl geeft iedereen die kans met de actie “Vliegen naar de verkiezingen”.  Onder de Nederlandse stemmers zal zowel een “Democratic- als een Republican ticket” worden verloot. De twee winnaars vliegen samen naar New York.

Hoeveel stemmen zouden Hillary en Trump in Nederland trekken? Een discussie op de redactie van vliegticketvergelijkingssite  www.vliegennaar.nl  monde uit tot het idee een poll onder de bezoekers en social media volgers te houden.

84% van de eerste duizend Nederlandse stemmen gaat naar Hillary
“De actie is woensdag in de namiddag pas live gezet. Maar binnen 24 uur hadden al meer 1000 bezoekers hun stem uit gebracht” aldus Timothy Koppers van Vliegenaar.nl. “Tot zover lijkt Hillary Clinton een ruime voorsprong te hebben, maar dat kan in de komende week natuurlijk nog veranderen. Iedereen die het leuk lijkt om het verkiezingsspektakel in de VS mee te maken kan nog tot 31 oktober a.s. stemmen en maakt dan automatisch kans op een ticket naar New York.”

Zo maak je kans op het Democratic of Republican ticket
VliegenNaar.nl verloot in totaal twee retourtickets, één onder alle Nederlandse Trump- en één onder alle Clinton aanhangers. De twee winnaars vliegen samen naar New York om de presidentsverkiezingen te beleven op één van de vele poll parties in de stad. Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken op een ticket is je stem uitbrengen op je favoriet op deze pagina: Vliegen naar de verkiezingen.