VMware opent tweede datacenter voor VMware vCloud Hybrid Service in Europa

VMware, Inc. (NYSE: VMW), wereldwijd leider in virtualisatie en cloud-infrastructuur, maakt bekend VMware’s vCloud Hybrid Service in Europa uit te breiden met een tweede datacenter in het Verenigd Koninkrijk (Chessington). Het nieuwe datacenter in Chessington is een aanvulling op VMware’s bestaande datacenters in de Verenigde Staten, Japan en Slough in het Verenigd Koninkrijk.

Sinds de introductie van VMware vCloud Hybrid Service in Europa in februari, heeft VMware ook disaster recovery (DR) en data protection services op vCloud Hybrid Service aangekondigd. Hiermee worden DR en security services eenvoudiger, meer kosteneffectief en toegankelijker voor organisaties. Daarnaast maakte VMware onlangs bekend dat Pivotal CF wordt ondersteund door vCloud Hybrid Service.

Sinds de introductie van VMware vCloud Hybride Service in het Verenigde Koninkrijk, zijn meer dan 800 individuen bij partnerorganisaties in EMEA geaccrediteerd.

“Onze klanten gebruiken onze hybride service voor de eenvoudige, betaalbare en naadloze verplaatsing van workloads tussen de private en public cloud, wetende dat ze hun legacy en nieuwe applicaties met gemak heen en weer kunnen bewegen”, zegt Gavin Jackson, general manager & vice president, Cloud Services EMEA bij VMware. “Nu ze zien waartoe VMware vCloud Hybrid Service in staat is, gebruiken ze de dienst vanuit strategisch oogpunt bij transformaties. Het zorgt voor een echte verandering en stelt organisaties in staat diensten op een totaal andere manier te gebruiken. Allemaal gebaseerd op een betrouwbare en veilige VMware-infrastructuur. We kijken er naar uit om de klant te helpen bij de zakelijke successen met VMware vCloud Hybrid Service.”

—–

Over VMware
VMware levert oplossingen voor virtualisatie en cloud-infrastructuren waardoor bedrijven succesvol kunnen zijn in het cloud-tijdperk. Klanten zetten VMware in om de manier te transformeren waarop ze IT bouwen, leveren en consumeren, op evolutionaire wijze en gebaseerd op hun specifieke behoeften. VMware behaalde in 2013 een jaaromzet van 5,21 miljard dollar en heeft meer dan 500.000 klanten en 75.000 partners. VMware is gevestigd in Silicon Valley, met kantoren over de hele wereld en kan online worden gevonden op www.vmware.com/nl.