Geplaatst door Vodafone

Vodafone Thuis-klanten krijgen belangrijkste Eredivisiewedstrijden in tv-basispakket

Amsterdam, 26 juli 2016 – Vanaf 1 augustus 2016 krijgen alle Vodafone Thuis-klanten met een tv-abonnement als eerste in Nederland FOX Sports 1 Eredivisie HD in het basispakket. De overige vijf FOX Sports-kanalen met Eredivisievoetbal en internationale sporten komen in een nieuw Compleet-pakket dat aanzienlijk in prijs is verlaagd. Ook History Channel wordt toegevoegd aan het tv-basispakket. Recent nog introduceerde Vodafone Begin Gemist op 26 zenders, kwam Disney Channel in het basispakket en kregen klanten de mogelijkheid om overal tv te kijken met TV Anywhere. Door al deze vernieuwingen gaan de prijzen van de tv-abonnementen per 1 september met € 1,50 omhoog; voor bestaande klanten die nog het oude tarief voor hun tv-basispakket betaalden, gaat de prijs met € 2,50 omhoog. Vodafone informeert klanten vanaf vandaag persoonlijk over de voor hen relevante wijzigingen.

Het eerste kanaal van FOX Sports Eredivisie biedt de belangrijkste wedstrijden uit de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie en zal voor alle Vodafone Thuis-klanten met een tv-abonnement ook beschikbaar zijn op TV Anywhere en Begin Gemist. Het nieuwe FOX Sports Compleet-pakket met de overige vijf HD-sportzenders gaat € 12,50 per maand kosten. Dat pakket biedt naast alle Eredivisiewedstrijden onder andere buitenlands voetbal, tennis (ATP en Wimbledon) en diverse Amerikaanse sportcompetities zoals de NFL, UFC, MLB en NHL. Klanten met Fox Sports Compleet kunnen bovendien gratis gebruikmaken van FOX Sports Go, waarmee ze altijd en overal op een smartphone, tablet of laptop hun favoriete sport kunnen bekijken. Voorheen betaalden Vodafone Thuis-klanten € 25 voor het volledige sportpakket, of afzonderlijk € 17,50 voor Eredivisievoetbal of € 10 voor het internationale sportpakket.

Ook de beltarieven van Vodafone Thuis wijzigen licht: zowel het starttarief als bellen per minuut bedragen per 1 september € 0,11. De beltarieven naar veel internationale bestemmingen zijn verlaagd.

Het Vodafone Thuis tv-basispakket inclusief FOX Sports 1 Eredivisie HD kost vanaf 1 september voor alle klanten € 15,- per maand. Meer informatie over de wijzigingen is te vinden op www.vodafone.nl/thuis/wijzigingen.