Voiceworks introduceert webbased alles-in-één Managed UC op Telecom Time

Almere, 20 november 2013 –Tijdens Telecom Time introduceert Voiceworks, aanbieder van zakelijke data-, mobiele en vaste telefonieoplossingen, zijn nieuwe Managed UC-oplossing. Dit is een volledig webbased alles-in-één Unified Communications (UC) oplossing waarmee optimale bereikbaarheid en snelle communicatie- en informatieverwerking worden gerealiseerd. Voiceworks koppelt Managed UC aan zijn gehoste spraakdienst Managed Voice en het mobiele platform. Door deze integratie kan de gebruiker niet alleen zelf kiezen waar en wanneer hij communiceert, maar ook met welk device, zowel vast als mobiel. Managed UC is leverbaar in drie abonnementsvormen waarvan Managed UC Standard vast onderdeel is van de Managed Voice dienst. Managed Voice-klanten van Voiceworks kunnen ieder abonnement gratis testen tot 1 april 2014.

Op stand E19 informeren medewerkers van Voiceworks bezoekers, partners en de pers in vier livedemo sessies over de vele mogelijkheden van Managed UC. Met Managed UC kan de gebruiker, met een device naar keuze, alle vormen van communicatie toepassen, waar en wanneer hij dat wil. De Managed UC-gebruiker kan onder meer (video-)bellen, chatten, conference calls opzetten, zijn realtime beschikbaarheidsstatus en contacten beheren en bestanden delen. Traditionele hardware, zoals een bureautoestel of mobiele telefoon zijn integreerbaar met Managed UC. Dit werkt slimmer, efficiënter en plaats- en tijdonafhankelijk en is daarnaast flexibel en schaalbaar. Voiceworks speelt hiermee in op Het Nieuwe Werken en de Bring Your Own Device (BYOD) trend, waarbij medewerkers op kantoor hun eigen mobiele apparaten gebruiken.

Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks legt uit welke voordelen de resellers en gebruikers zullen ervaren: Door de integratie met ons vaste en mobiele platform profiteren partners en eindgebruikers van de functionaliteit en flexibiliteit van ons innovatieve portfolio. Cross-selling is hierdoor eenvoudig voor onze huidige partners en zij kunnen de Managed UC Suite geheel naar hun eigen brand vormgeven. De komende tijd kunnen klanten zonder extra kosten ervaring op doen met Managed UC. Hosted Voice krijgt eindelijk een gezicht dankzij Managed UC van Voiceworks.’

Managed UC is verkrijgbaar in drie abonnementsvormen die ieder tot 1 april 2014 zijn inbegrepen bij het huidige Voiceworks Managed Voice abonnement:
1. Managed UC Standard – Managed UC Standard bevat alle basisfuncties om een-op-een te communiceren en is vast onderdeel van de Managed Voice dienst. Gebruikers van Managed Voice ervaren vanaf heden zodoende automatisch de voordelen van Managed UC Standard.
2. Managed UC Advanced – Deze versie biedt alle samenwerkingstools in één pakket, zoals verschillende vergaderopties, het opslaan en delen van bestanden op de Managed UC Cloud plus verschillende functies om persoonlijke of kleine berichten met elkaar te delen. Vanaf 1 april 2014 zijn de kosten 7,95 euro per gebruiker per maand.
3. Call Manager – De unieke Call Manager verrijkt Managed UC met een volwaardige bedienpost. Deze add-on is bijzonder geschikt voor receptionisten, omdat zij eenvoudig alle gesprekken van de organisatie kunnen beheren en managen vanuit één overzichtelijke directory, waarin ook de beschikbaarheidsstatussen van alle medewerkers staan. Vanaf 1 april 2014 zijn de kosten 9,95 euro per gebruiker per maand.

Zie voor meer informatie over Managed UC: http://www.voiceworks.nl/managed-uc