Geplaatst door Voiceworks

Voiceworks-partners gehuldigd voor bijzondere prestaties tijdens vierde Voiceworks Partner Awards

Almere, 23 januari 2017 – Donderdagavond zijn de jaarlijkse Voiceworks Partner Awards uitgereikt. Acht partners van de zakelijke telecomleverancier werden in verschillende categorieën gelauwerd om hun uitzonderlijke groei en behaalde successen en gingen naar huis met een welverdiende award. Daarnaast zijn nog 9 partners in de spotlight gezet vanwege hun prestaties van het afgelopen jaar. Tijdens de awardshow met als thema “magic inspires” voerde illusionist Hans Kazan als moderator meerdere trucs uit voor het aanwezige publiek, dat bestond uit meer dan meer dan tweehonderd partners, leveranciers en medewerkers van Voiceworks.
Het jaarlijkse evenement waarbij de partners van Voiceworks in het zonnetje worden gezet vond dit jaar plaats in De ReeHorst in Ede, en stond volledig in het teken van magie. Terry Aurik, CCO van Voiceworks: ‘Onze partners zijn ontegenzeggelijk de belangrijkste schakel in het behalen van onze doelstellingen en groei. Zonder hun inzet en betrokkenheid zijn wij nergens en dat waarderen wij zeer.’
Het event werd afgetrapt door Voiceworks’ CEO’s Koen van Geffen en Stijn Nijhuis. Na de kick-off gaf Stijn Nijhuis de gasten inzicht in de plannen van het bedrijf om de gezamenlijk groei in het komende jaar voort te zetten: ‘We richten ons continu op innovatieve technologie, waarbij we ons focussen op veranderingen van het huidige portfolio, waarde toevoegingen op bestaande producten en het creëren van nieuwe markten. Een gezonde verdeling hierin is belangrijk voor onze ontwikkeling. Dit geldt voor zowel het komende jaar als de verdere toekomst waarin we onze klanten goed willen blijven bedienen.’
Daarnaast gaf Nijhuis uitleg over de uitbreiding van de samenwerking met VANAD Aloha waar in 2016 mee is gestart. VANAD Aloha Social levert een Omni-Channel Cloud Platform in combinatie met een gebruiksvriendelijke tool voor online- en offline media monitoring, webcare, messaging, content publishing en social analytics. Daarnaast is het mogelijk om Whatsapp toe te voegen. Ook de dash-app van Voiceworks is uitgebreid; een widget voor het wisselen tussen verschillende nummers zorgt voor meer gebruikersgemak. Beiden zijn per direct leverbaar voor de partners van Voiceworks.
Acht awards
Na een spectaculaire reeks tovertrucs van Hans Kazan werd overgegaan tot het overhandigen van de acht awards in verschillende categorieën: Wholesale Partner Award, New Partner Award, High Growth Award, Voice Award, Mobile Award, EWAN Award, Hardware Award en Beste Business Case Award. Daarnaast werden certificaten uitgedeeld aan de partners die de Voiceworks Academy salestraining “effectief verkopen” in samenwerking met Stairwaysgroep succesvol hebben afgerond.
De vijf genomineerden voor de Wholesale Partner Award waren de partners met de hoogste absolute omzetgroei in 2016 ten opzichte van het jaar ervoor. De winnaar van deze award, Martin Kemper, directeur van Advitronics Telecom: ‘We hebben afgelopen jaren vaker een award van Voiceworks ontvangen, maar die positie vasthouden maakt deze prijs het meest bijzonder. Ons geheim? Hard werken en focus houden.’
De Voice Award voor de partner met de meeste Voice aansluitingen, waarbij Hosted Voice (Managed Voice) de hoogste quotering heeft van afgelopen jaar, ging naar Voicedata, evenals de Hardware Award. ‘Twee prijzen en een nominatie bewijzen voor mij dat onze aanpak in de markt gewaardeerd wordt. Steeds vaker zoeken bedrijven naar totaaloplossingen, die Voicedata in samenwerking met Voiceworks kan aanbieden. Innovatieve en klantgerichte oplossingen maken onze visie en bedrijfscultuur – een combinatie die al enkele jaren succesvol blijkt.’, aldus Dennis Bonnes, directeur van Voicedata.
Business case
De Best Business Case Award werd gewonnen door Socia Telecom. Deze award werd uitgereikt door een onafhankelijke, vierkoppige jury die de cases beoordeelde op onder andere integratie, kwaliteit, innovatie en klantgerichtheid. De jury bestond uit directeur van Sellair Eric Luteijn en journalist René Frederick, B2B Marketing en Social Media expert Richard Bordes, hoofdredacteur van TBM magazine Sef Heldens en telecomwatcher HP van Tilburg. In de ingediende business cases omschrijven partners hoe ze de Voiceworks-diensten op unieke, servicegerichte of die Voiceworks ontwikkelt implementeren bij de zakelijke eindklant.
Een overzicht met de winnaars vindt u hier en de foto’s van het event zijn hier te bekijken.
Over Voiceworks
Voiceworks, opgericht in 2005, maakt zakelijke telefonie makkelijker en transparanter. Het bedrijf heeft een stabiel en innovatief communicatieplatform ontwikkeld. Hierdoor is het beheer van het netwerk van A tot en met Z in handen van Voiceworks en is de kwaliteit gegarandeerd. Met dit eigen netwerk, meerdere gekoppelde datacenters en vooruitstrevende ICT-technieken levert Voiceworks professionele en innovatieve mobiele-, telefonie-, UC-, cloud- en datadiensten. Voiceworks integreert het vaste en mobiele netwerk, waardoor eindgebruikers meer gebruikersgemak krijgen. Zo kunnen zij één mobiel toestel zowel zakelijk als privé gebruiken. Voiceworks levert groothandeloplossingen inclusief ondersteuning aan onder andere PBX- installateurs, ICT-partners, CPS, ISP en ASP. Het snelgroeiende Voiceworks heeft meer dan 200 medewerkers in dienst en won in 2015 de Deloitte Technology Fast 50 Most Sustainable Grower Award en in de afgelopen jaren 5 keer de Gouden FD Gazelle Award als snelste groeier van de provincie Flevoland. In 2015 en 2016 won het bedrijf de Main Software 50. Voor meer informatie: www.voiceworks.com@voiceworksnl