VraagDeExpert.nl gelanceerd als vraag&antwoord site met echte experts

Haarlem, 20140410 — VraagDeExpert.nl is vandaag gelanceerd met het doel mensen één-op-één laagdrempelige toegang tot onafhankelijke, geverifieerde experts uit verschillende disciplines te geven voor antwoorden op vrijwel elke vraag of elk probleem. Of u een medische verklaring, hulp met een juridische kwestie of een manier nodig heeft om geld te besparen op de reparatie van uw auto, computer of huishoudelijke apparaten, VraagDeExpert.nl geeft u toegang tot on-demand expertise.

VraagDeExpert.nl is door ondernemer Anthony Carter opgericht, die een platform voor mensen in Nederland en Vlaanderen heeft willen creëren om rechtstreeks met geverifieerde experts uit tientallen categorieën te communiceren, variërend van huisdiergedrag en fiscaal recht tot waardebepaling van antiek en computerreparatie, altijd, overal en betaalbaar.

“Er is een gigantische hoeveelheid informatie op het internet en de betrouwbaarheid ervan is soms dubieus. Mensen vinden er niet altijd even snel wat ze nodig hebben. Maar klanten komen naar VraagDeExpert.nl toe als ze anoniem één-op-één met een expert over een belangrijke kwestie contact willen hebben. Wij willen mensen echt helpen, en niet alleen door hen te voorzien van een andere geloofwaardige optie om antwoorden te krijgen, maar door geld, tijd en zorgen te besparen”, verklaart Carter.

Marktpotentie voor online zakelijke dienstverlening

Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek genereren alleen al de top vier soorten diensten in categorieën te vinden op VraagDeExpert.nl – veterinair, computerondersteuning, huis-/auto-/productreparaties en juridisch – meer dan 11 miljard euro aan jaarlijkse omzet in Nederland. Hoewel steeds meer handel naar het internet verschuift, vindt minder dan één procent van de zakelijke dienstverlening momenteel online plaats. VraagDeExpert.nl is een ambitieuze speler in de enorme opkomende markt van online communicatie met professionals en door als eerste in haar soort te zijn heeft zij zich gepositioneerd voor een first-mover advantage.

“De afgelopen tien jaar heeft zich een revolutie in de arbeidsmarkt voorgedaan, en werken in de zzp-economie is de nieuwe norm. Het gebruik van platforms en marktplaatsen om je professionele kennis aan te bieden om een inkomen te genereren is een logische stap in deze nieuwe omgeving”, volgens Carter.

Hoe VraagDeExpert.nl werkt

De één-op-één, bijna real-time ervaring op VraagDeExpert.nl biedt klanten toegang tot antwoorden op hun vragen. Zo werkt het:

1. Stel anoniem de vraag aan de gekozen expert (bijvoorbeeld een therapeut of een dierenarts).

2. Bepaal zelf de prijs op basis van de gewenste responstijd en mate van detail van het antwoord. De prijzen variëren, maar de meeste vragen kosten gemiddeld rond de 20 euro. Ook zijn maandelijkse abonnementen voor onbeperkte toegang tot experts beschikbaar.

3. Ontvang het antwoord en vraag eventueel om meer informatie tijdens een online gesprek met de expert. Klanten krijgen meestal binnen 2 uur een antwoord op hun vragen.

Indien de klant niet tevreden is met de service of het antwoord, dan kan hij zich beroepen op de 100% tevredenheidsgarantie van VraagDeExpert.nl.

Experts worden op VraagDeExpert.nl geselecteerd, gecontroleerd en voortdurend geëvalueerd door de vele kwaliteitscontroles zoals verificatie van accreditaties, screening, toelatingsexamens en beoordelingen door collega experts en klanten.

Over VraagDeExpert.nl

VraagDeExpert.nl is een nieuwe online bron voor professionele expertise, die toegang geeft tot experts uit meerdere disciplines, zoals therapeuten, advocaten, dierenartsen, automonteurs en computermonteurs. Experts zorgen voor een snel en betaalbaar antwoord op zowat elke vraag, op elk moment van de dag en vanaf elke locatie. De experts op VraagDeExpert.nl zijn geen werknemers of contractanten van VraagDeExpert.nl maar onafhankelijke professionals die de site gebruiken om met klanten te communiceren. De missie van het bedrijf is eenvoudig en motiverend: om mensen te helpen. En VraagDeExpert.nl doet precies datgene. Voor meer informatie kunt u terecht op www.vraagdeexpert.nl.