Geplaatst door Waat Media BV

Vrouwenwebsite WAAT.nl lanceert de WAAT Beauty Box

Vandaag lanceert WAAT.nl de WAAT Beauty Box. De WAAT Beauty Box is een op maat gemaakte knalroze cadeaubox met ten minste 5 cosmetica en beauty producten bestaande uit miniaturen en full-size producten die maandelijks automatisch wordt thuisgestuurd.

De WAAT Beauty Box is bedoelt voor iedere vrouw die zich graag laat verrassen met nieuwe beautyproducten en op de hoogte wil blijven van nieuwe beautytrends. De boxen zullen gedurende het jaar in meerdere thema’s uitkomen, waaronder bijvoorbeeld een zomerse editie en een natuur editie.

WAAT geeft hiermee invulling aan de strategie om een steeds breder pallet aan producten en diensten aan te bieden aan haar klanten.

WAAT.nl is opgericht in 2008 als daily-deal website voor vrouwen. Dagelijks krijgen 200.000 vrouwen de dagelijkse aanbieding per mail toegestuurd. In 2012 is er voor € 2 miljoen aan producten verkocht. De lancering van de WAAT Beautybox is de eerste WAAT Box van een reeks nieuwe concepten die zullen volgen dit jaar.