Industry Wire

Geplaatst door inRiver

Wehkamp in zee met inRiver

Wehkamp is gestart met de implementatie van inRiver product information management (PIM) voor een snellere time-to-market en hogere kwaliteit productinformatie. Met ongeveer 180.000 producten, duizenden leveranciers en heel veel verschillende sales & marketing kanalen, wilde Wehkamp gestructureerde en consistente aanpak voor het beheer van productcontent en alle gerelateerde mediabestanden zoals foto’s, video’s, handleidingen en alle andere (toekomstige) digitale bestanden.

Voor efficiënt management van het groeiende productassortiment en ondersteuning van zijn nieuwe online platform was Wehkamp op zoek naar een PIM-systeem dat de vele verschillende types producten vanuit één bron kan beheren en daarbij ook nog makkelijk geïntegreerd kon worden in het huidige IT-landschap. “Uiterst belangrijk voor Wehkamp was de gemakkelijke manier waarop verkoop- & marketingafdelingen productverhalen kunnen creëren die bijdragen aan een optimale online aankoopervaring. Door inRiver PIM als de centrale hub voor productinformatie tussen ERP en de customer touchpoint te plaatsen, kan Wehkamp nu alle productgerelateerde marketingcontent, inclusief alle digitale bestanden (foto’s, video’s, etc.) vanaf één plek beheren”, aldus het persbericht over de samenwerking.

Wehkamp werkt nauw samen met inRiver partner XSARUS voor de implementatie van het platform.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht