wehkamp.nl voegt ruim vijftig topmerken toe aan schoenenassortiment

ZWOLLE, 17 april 2014 – wehkamp.nl voegt ruim 50 nationale en internationale topmerken zoals UGG Australia, Fred de la Bretoniere, Tommy Hilfiger, Toms, en Shabbies Amsterdam toe aan het online schoenenassortiment. Hiervoor is wehkamp.nl een strategische samenwerking gestart met Van den Assem Schoenen. Van den Assem staat bekend om zijn collectie met populaire merken en zeer divers aanbod van dames, heren- en kinderschoenen, tassen en accessoires. De collectie zal de komende maanden verder uitgebreid worden en vanaf dit najaar in zijn volledige breedte verkrijgbaar zijn op wehkamp.nl. De collectie bestaat dan uit meer dan 100 merken.

“Wij zijn trots dat wij als online partner zijn geselecteerd om het assortiment van Van den Assem Schoenen binnen ons online warenhuis te mogen voeren. Hierdoor kunnen wij tegemoet komen aan de vraag van de klant om deze merken online te kopen. Op wehkamp.nl wordt namelijk veelvuldig gezocht op merken als UGG Australia, Shabbies en Fred de la Bretoniere. Samen met Van den Assem geven we verder vorm aan ons merkportfolio en bieden de klant een actueel en passend aanbod.” aldus Filip Otten, Senior Executive Strategic Alliances & Partnerships bij wehkamp.nl

Berry van den Assem, directeur-grootaandeelhouder bij Van den Assem: “wehkamp.nl biedt ons de mogelijkheid onze schoenencollectie aan te bieden aan een brede en diverse groep consumenten. Met deze samenwerking spelen wij verder in op de trends op het gebied van online winkelen.”

Over Van den Assem Schoenen
Het familiebedrijf Van den Assem Schoenen is een eeuw geleden gestart door Lambertus van den Assem met een winkel op de Rotterdamse Kruiskade. Hij verkocht ‘schoenen in het betere genre’, van mooi materiaal en met een goede leestvorm. Dit doet Van den Assem nog steeds, al let de huidige generatie ook op het modebeeld. De winkels voeren een ruim aanbod van heren- en damesschoenen van luxe merken waaronder Tod’s, Hogan, Fred de la Bretoniere, Van Bommel, Magnanni en Santoni. Het Rotterdamse familiebedrijf sinds 1910 heeft inmiddels zestien winkels, een webshop en een lange traditie. Kwaliteit en comfort gegoten in mooi schoeisel is nog steeds de kernwaarde. Momenteel wordt het bedrijf gerund door alweer de derde generatie.

wehkamp.nl
wehkamp.nl, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 128 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo’n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, – Huis, Tuin & Do It Yourself, – Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, – Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness.