Industry Wire

Win een gratis metamorfose voor het contact center

Amsterdam, 10 april 2014 Kans maken op een complete metamorfose van het contactcenter kan nog tot en met 30 april 2014. Daarna sluit Interactive Intelligence, leverancier van software en services ter verbetering van de klantervaring, de inschrijving op de website.

Deelname staat open voor alle organisaties, groot of klein, die graag zonder kosten een complete makeover willen van hun contactcenter – inclusief technologie, hardware en werkplekken. De makeover zal bestaan uit de cloud contactcentertechnologie van Interactive Intelligence in combinatie met de bijbehorende hardware, toestellen, headsets, CRM-software, PC’s, beeldschermen, meubilair, interieurontwerp en vanzelfsprekend training en consulting. Voor meer informatie is er een kort, Nederlandstalig filmpje beschikbaar op de website van Interactive Intelligence.

“De eerste aanmeldingen uit Nederland en België zijn al binnen” zegt Linda Hilberdink, Field Marketing Manager van Interactive Intelligence in de Benelux. “Deze global wedstrijd is opgezet om in de praktijk te kunnen laten zien dat we met de nieuwste technologie, apparatuur en best practices een fantastische klantbeleving kunnen creëren. Die ene gelukkige winnaar kan straks de eigen klanten verrassen met een prima customer experience en tegelijkertijd de concurrenten een stap voor blijven.”

Interactive Intelligence zal alle contact center software en hardware leveren via het eigen cloud-model. Alle training- en consulting services zijn ook inbegrepen. Daarnaast zullen een aantal partnersponsors van Interactive Intelligence aanvullende technologie, apparatuur en diensten leveren. Op dit moment zijn dit onder andere Contact Center Compliance, OrgSpan, Plantronics en Zendesk.

Een jury met leden vanuit Interactive Intelligence stellen de winnaar vast van de Customer Experience Makeover. Deze winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de jaarlijkse internationale klanten- en partnerconferentie INTERACTIONS 2014, die gehouden wordt van 2-5 juni 2014 in Indianapolis, Indiana, U.S.A. De winnaar moet aanwezig zijn om de prijs in ontvangst te kunnen nemen.

==

Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn ontwikkeld om de customer experience te verbeteren en zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 6000 klanten, waarvan ruim 200 in de Benelux en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Mashable plaatste in 2014 Interactive Intelligence op de tweede plek in de ‘List of Seven Best Tech Companies to Work for’. Interactive Intelligence heeft meer dan 1800 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 24 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. De Benelux-kantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Culemborg. www.inin.com/nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht