Industry Wire

Geplaatst door Xerox

Xerox verbetert prestaties van organisaties in customer care en finance & accounting services met geïntegreerde automatisering

Breukelen, 29 juni 2016 – Analistenbureau HfS Research heeft Xerox gepositioneerd in de categorie ‘High Performers’ in twee afzonderlijke rapporten: ‘2016 Contact Centre Operations Services Blueprint Report’ en ‘2016 Finance and Accounting As-a-Service Business Process Outsourcing Blueprint Report’. Beide rapporten beoordelen dienstverleners op hun uitvoerend en innovatievermogen. Xerox wordt erkend als high performer in het integreren van automatisering ter verbetering van traditionele handmatige processen op het gebied van customer care en finance & accounting (F&A). De benadering van Xerox wordt beschouwd als een van de beste binnen de branche voor business process outsourcing (BPO).

Beide rapporten benoemen de innovatieve aanpak waarmee Xerox haar customer care visie realiseert door alle kanalen gelijktijdig te benutten. Tevens gaan de rapporten in op het vermogen van Xerox om de activiteiten van F&A-afdelingen te transformeren tot digitale processen die bijdragen aan beter gefundeerde zakelijke beslissingen.

RG Conlee, CIO bij Xerox Services: “Deze erkenning hebben we te danken aan onze strategie om automatiseringstechnologie te integreren in processen die normaal gesproken alleen handmatig werden uitgevoerd. We zullen ons in de toekomst bezig blijven houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen en dit uitbreiden met technologie om klanten meerwaarde te bieden.”

Customer care en finance & accounting services
De 160 customer care centers van Xerox verwerken dagelijks meer dan 2,5 miljoen interacties in opdracht van ’s werelds grootste merken. Daarnaast levert Xerox al meer dan twintig jaar integrale finance & accounting services aan Global 2000-ondernemingen. Met elf business process centers wereldwijd, die de financiële en inkoopprocessen van klanten in diverse sectoren ondersteunen, is Xerox goed gepositioneerd om klanten te helpen met het verbeteren van hun financiële prestaties.

-xxx-

Over HfS Research
HfS Research is een toonaangevend onafhankelijk analistenbureau en expertisecentrum dat de wereldwijde sector voor zakelijke en ICT-dienstverlening bedient. HfS Research onderscheidt zich door te voorzien in strategische en onderzoeksbehoeften van C-levelmanagement op het gebied van financiën, supply chain, HR, marketing, klantbeheer, ICT en industriële kernactiviteiten.

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met de expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en kennis van wat gebruikers willen, verbetert Xerox de workflow en wordt productiviteit, efficiëntie en personalisering versterkt. De medewerkers creëren in 180 landen betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, software en oplossingen die het verschil maken voor Xerox-klanten en hun klanten. Op 29 januari heeft Xerox een splitsing aangekondigd. De organisatie wordt opgedeeld in twee onafhankelijke, beursgenoteerde ondernemingen, een business proces outsourcing bedrijf en een document technology bedrijf. Xerox verwacht de separatie eind 2016 te voltooien. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox® en Xerox zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht