Geplaatst door GX Software

YoungCapital zet in op klantdata

Werken met YoungCapital, is werken met de nieuwe generatie. YoungCapital is een innovatief uitzendbureau dat zich met een disruptieve aanpak richt op jongeren. YoungCapital streeft ernaar deze jongeren de meest relevante ervaring te bieden bij elke contactmoment, op al haar kanalen. Primaire doelstelling is het realiseren van een positieve kanaaloverstijgende klantbeleving voor iedere bezoeker. Om dit doel te bereiken heeft YoungCapital besloten gebruik te gaan maken van het Insights Platform (powered by BlueConic). Het Insights Platform maakt onderdeel uit van XperienCentral, de customer-experience-management-oplossing van GX Software.

Visie van YoungCapital
YoungCapital richt zich op de nieuwe generatie – De nieuwe generatie zit vol energie en ambitie. Kijkt met een frisse blik naar de wereld en vraagt zich af of zaken niet slimmer, beter of sneller kunnen. Creëert nieuwe manieren van communiceren, van samenwerken en van problemen oplossen. Pakt het nét even anders aan – zo valt te lezen op de website van Young Capital. Met de inzet van ons Insights Platform wil Young Capital nog beter aansluiten bij deze doelgroep. Het stelt YoungCapital in staat om rijke profielen van haar doelgroep op te bouwen en daarmee relevant en persoonlijk te communiceren op én over al haar kanalen. Niet alleen via de website en e-mail maar ook via de app en bijvoorbeeld het callcenter. Door relevanter en persoonlijker te communiceren met deze doelgroep boeit én bindt YoungCapital de nieuwe generatie, waardoor zij ook voor bedrijven die op zoek zijn naar jong talent een onmisbare partner zijn.

Over Young Capital
Jong talent heeft grote impact. De oprichters, Hugo de Koning, Bram Bosveld en Rogier Thewessen, zijn hiervan het levende bewijs. In 2000, zelf nog studerend, zochten zij een bijbaan.
Ze merkten al snel dat er nog geen platform bestond voor hun behoefte en doelgroep, dus creëerden ze dit zelf: StudentenWerk. Wat startte als een simpele website groeide uit tot een innovatief uitzendbureau dat het Nederlandse recruitmentlandschap voorgoed zou veranderen. Kijk voor meer informatie op www.youngcapital.nl.

Over GX Software
GX Software is hét softwarebedrijf voor organisaties die digitale kanalen persoonlijk willen maken. Met de Customer Experience Management-oplossing XperienCentral stelt GX Software organisaties in staat om álle online en offline contactmomenten met klanten te beheren en coördineren. Dankzij rijke klantdata en relevante content voorziet XperienCentral klanten altijd real-time van de beste interacties. Dat resulteert in ultieme klantcommunicatie, met hogere klantloyaliteit en meer omzet tot gevolg. En daar plukken veel grote Nederlandse bedrijven – waaronder Nationale-Nederlanden, Aegon, KPN, WNF en Ajax – al jaren de vruchten van. www.gxsoftware.com