Geplaatst door Tradedoubler

Yves Rocher kiest exclusief voor Tradedoubler

Yves Rocher, wereldwijd nummer 1 in Plantaardige Cosmetica®, heeft besloten om een exclusieve samenwerking aan te gaan met Tradedoubler, toonaangevend in performance marketing en technologie.

Tradedoubler werkt in Nederland al sinds 2004 en in België sinds 2007 samen met Yves Rocher. Na in het verleden met meerdere affiliate netwerken te hebben samengewerkt kiest Yves Rocher per 1 juli 2015 in beide landen exclusief voor Tradedoubler.

Tom Foole (E-Business Manager Benelux, Yves Rocher): ‘Een exclusieve samenwerking met Tradedoubler is voor ons een logische keuze vanwege de goede relatie en resultaten. Met deze intensievere samenwerking verwachten wij de volgende stap te te zetten in de groei van onze online verkopen.

Danielle Bol (Country Manager Benelux, Tradedouber): ‘Yves Rocher is een prachtig merk en we zijn dan ook enthousiast dat we onze langdurige samenwerking nu exclusief kunnen voortzetten. We zijn er van overtuigd dat we door deze nauwere samenwerking nog meer service, kwaliteit en resultaat kunnen bieden.’

Over Tradedoubler
Tradedoubler is internationaal toonaangevend in performance based digital marketing en technologie. Tradedoubler is in 1999 opgericht in Zweden en pionierde met affiliate marketing in Europa. Het is nog altijd het succesvolste pan-Europese performance marketing bedrijf dat strategisch internationaal inzicht combineert met detailervaring binnen de landen. Het helpt 2000 adverteerders hun zakelijke doelstellingen te realiseren met behulp van zijn hoogwaardige netwerk van 140.000 publishers. Het was de eerste met een geïntegreerd e- en m-commerce aanbod waarmee adverteerders hun online programma´s kunnen doortrekken naar de mobiele omgeving.

Tradedoubler werkt nauw samen met al zijn klanten, aan omzet en succes, landelijk en internationaal. Adverteerders zijn onder meer Landal GreenParks, Disney, Expedia, Microsoft, Media Markt en Yves Rocher. Het aandeel is genoteerd aan de Nasdaq OMX, op de beurs van Stockholm. Meer informatie biedt www.tradedoubler.com