Geplaatst door ZyLAB

ZyLAB lanceert IM Platform 6.6 – De snelste en meest flexibele manier om grip te houden op ongestructureerde data

Amsterdam, 27 oktober 2016ZyLAB, vooraanstaand leverancier van eDiscovery en Intelligent Information Governance oplossingen, introduceert vandaag het Information Management (IM) Platform 6.6. Het nieuwe platform is een belangrijke mijlpaal in de ambitie van de organisatie om haar oplossingen voor het onderzoeken en beheren van grote hoeveelheden data, voortdurend te verbeteren.

ZyLAB werkt al ruim dertig jaar nauw samen met toezichthouders, professionals uit de juridische, opsporings- en inlichtingenwereld en haar meest veeleisende klanten aan de ontwikkeling van haar software. Na uitgebreid programmeren en testen van meer dan 600 nieuwe functionaliteiten, verbeteringen en openstaande items vormt de lancering van ZyLAB IM Platform 6.6 een belangrijke stap vooruit in deze ontwikkeling.

In IM Platform 6.6 is de mogelijkheid toegevoegd om de ZyLAB zoekmachine te schalen en beheren over grote clusters machines waardoor de schaalbaarheid van de zoekmachine zo goed als oneindig is en het werk van IT-managers drastisch is vereenvoudigd.

ZyLAB IM Platform 6.6 levert alles wat gebruikers nodig hebben om grip te houden op enorme hoeveelheden data en voorziet in de snelste en meest flexibele zoekfunctionaliteit op de markt.

Meer over ZyLAB IM Platform 6.6 leest u in dit overzicht.

Over ZyLAB
ZyLAB is toonaangevend leverancier van modulaire eDiscovery en intelligente information governance oplossingen die organisaties in staat stellen ongekende hoeveelheden informatie in ieder formaat, op bijna iedere locatie en in meer dan 400 talen, te analyseren, organiseren, delen en beheren.

ZyLAB is door Gartner in diens ‘Magic Quadrant for eDiscovery Software 2015’ wederom als “leader” gepositioneerd. In het laatste “Critical Capabilities for E-Discovery Software” rapport wijst de analist aan ZyLAB de hoogste productscore toe als toepassing voor “Complete EDRM E-Discovery”.

De producten en diensten van ZyLAB worden al meer dan dertig jaar gebruikt door multinationals, overheidsinstanties, opsporingsdiensten, rechtbanken en advocatenkantoren en ingezet bij specifieke projecten voor juridische diensten, auditing- en accounting leveranciers. De systemen van ZyLAB zijn tevens beschikbaar in een Software-as-a-Services (SaaS) model. Meer informatie op www.zylab.com/nl