Wat moet je als webwinkel weten over de Avondklok?
Vandaag wordt de Avondklok ingesteld, tussen 21.00 uur en 4.30. Een lastige maar begrijpelijke keuze van het kabinet om de effecten van het coronavirus maximaal in te dammen, zegt...
Vandaag wordt de Avondklok ingesteld, tussen 21.00 uur en 4.30. Een lastige maar begrijpelijke keuze van het kabinet om de effecten van het coronavirus maximaal in te dammen, zegt...
Het bieden van teveel informatie op je website kan leiden tot Fear of Missing Information (FOMI). Een regelrechte conversie-killer. Energiedirect.nl laat zien hoe zij met FOMI omgaan
Europese webwinkels hebben in het derde kwartaal van 2020 dertig procent meer omzet gerealiseerd bij Nederlandse consumenten. Het CBS spreekt van een trend, geen toevalligheid vanwege het coronavirus.
In vijf jaar tijd zijn de bestedingen aan tv-reclame door Nederlandse en Belgische e-commerce bedrijven met 50 procent gestegen. Dat blijkt uit onderzoek van Screenforce samen met haar Belgische...
Het aantal zakelijke verkopers op bol.com dat ook adverteert op de handelssite is afgelopen halfjaar verdubbeld tot een kwart. Hoe groot het gemiddelde budget van de 10.858 adverteerders in...
De nieuwe president Joe Biden zal zijn aandacht voorlopig niet richten op techzaken, zoals netneutraliteit, breedband in het landelijk gebied en online privacy. Bidens aanwezigheid in de Oval Office...
Het is een uitdagende tijd voor contentmarketing. Met de volgende vijf inzichten kun je je omnichannel-contentstrategie op een slimme en toekomstgerichte manier naar een hoger niveau tillen.
Bezorgdiensten mogen ook tijdens de avondklok gewoon aan de deur verschijnen. Dat heeft premier Rutte zojuist bevestigd tijdens de persconferentie over de voorgenomen avondklok. Afhalen is echter niet toegestaan...
De wet Kansspelen op afstand zal naar verwachting op 1 april 2021 in werking treden. Dit is een maand later dan de bedoeling was. Daardoor schuift de opening van...
Thuiswinkel.org verwacht geen problemen met bezorgen als gevolg van de avondklok die mogelijk wordt aangekondigd door het kabinet. De bezorging kan en mag gewoon doorgaan binnen de spertijd, verwacht...
Het moederbedrijf van Greetz, het Engelse Moonpig, gaat volgende maand naar de beurs in Londen voor 1,3 miljard euro. De coronacrisis heeft de vraag naar gepersonaliseerde attenties, zoals briefkaarten,...
Augmented Reality is de gimmick-status inmiddels ruim ontstegen. Van games tot mode: negen toepassingen waar we het komende jaar meer van gaan zien.
Nederland staat met 66.527 incidenten op de tweede plek met het hoogst aantal gemelde datalekken in Europa sinds de invoering van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) in mei 2018....
ChannelEngine uit Leiden haalt vijf miljoen euro groeigeld op om zijn internationale groei te versnellen. Het wil meer marktplaatsen uit meer landen aan zijn platform koppelen.
Diederik Gommers heeft treffend laten zien hoe je in no-time een social media account opbouwt. Na 3 maanden had hij al 449.000 Instagram-volgers.
Zonder regulering zal de kwaliteit van werk in de platformeconomie vermoedelijk afnemen als deze verder groeit. Hierbij dient te worden ingezet op het benutten van kansen, het garanderen van...
Adcombi brengt zijn technologie voor lokaal adverteren naar Duitsland. Directeur Gerrit Reinders ziet dat merken en retailers de coronatijd gebruiken om zich te bezinnen op hun overgangsstrategie voor digitale...
Technologiebedrijf Media Distillery werkt aan nieuwe technologie waarmee mediabedrijven en operators trending topics op tv kunnen signalen. Dat is een van de zaken die de kijkervaring op televisie moet...
Blijf op de hoogte van de laatste trends in online business, media en marketing
In deze editie onder andere een coverinterview met Juul Manders (CEO BALR./433/Wannahaves) over de transitie naar een subscription-first-platform, pionieren met social commerce en het vliegwieleffect van de drie bedrijven. Verder een achtergrondverhaal over hoe internetfenomeen QAnon viraal kon gaan en wat dat zegt over algoritmen, een feature over de kansen van in-game advertising en het bereiken van de gaming doelgroep, een interview met Ruud de Langen die weer de bureauwereld in is gegaan en meer.
Word lid