What's new

Top stories

‘Pas op met humor in online klantcontact’

Bedrijven doen er goed aan het gebruik van humor wat te minderen. Een kleine grap en wat ‘persoonlijkheid’ in het online klantcontact kunnen geen kwaad, maar medewerkers moeten zich realiseren dat de grens tussen vervelend en ‘cool’ heel dun is. Dat concludeert Sprout Social, het bedrijf achter de gelijknamige software, na een onderzoek.


Nieuw in Channels


Bits of Freedom gaat nu ook rechtszaken voeren

Bits of Freedom wil expliciet op zoek gaan naar een breder publiek. Naast de ‘professionals’ en de betrokken cirkel van mensen die men op dit moment bedient, wil de Nederlandse digitale burgerrechtenorganisatie proberen om de potentieel geïnteresseerde beter aan te spreken. Dat staat in het zojuist verschenen jaarverslag. Daarnaast wordt een middel toegevoegd: het voeren van rechtszaken.


Meer Top Stories
 

Nieuwsbrief

Emerce Lidmaatschap

Op de hoogte blijven van de laatste trends in online business, media en marketing? Emerce is onmisbaar voor beslissers in online business, media en marketing. Zorg dat u vooroploopt.

Word lid

Recente reacties

Emerce Jobs

Agenda

Emerce Opleidingen