What's new

Top stories

Nieuw in Channels

Picnic: ‘Zelf innoveren is key’

De Nederlandse app-only supermarkt Picnic – dit jaar op positie twee in de E-commerce 10 – is bezig met een gestage opmars. En de ambities liegen er niet om. Mede geholpen door de ruim honderd miljoen aan funding. “Wie bij ons vijf keer iets koopt, gaat nooit meer weg”, aldus medeoprichter Michiel Muller (52).



Malvertising geen groot probleem in Nederland, ransomware wel

Het besmetten van systemen door het verspreiden van malware via advertenties op websites, ook wel malvertising genoemd, lijkt in Nederland minder vaak voor te komen dan elders. Er zijn slechts enkele gevallen gemeld waarin organisaties ermee te maken hebben gehad. Dat staat in het deze week verschenen rapport Cybersecuritybeeld Nederland CSBN 2017.


Flixbus: geen auto hebben moet gemakkelijk worden

De opkomst van low-cost carriers en uitbreiding van hogesnelheidsspoorlijnen leek de doodsteek voor de langeafstandsbus. Tot vier jaar geleden Flixbus werd opgericht. “We hebben een saaie industrie omgeturnd tot een fun product,” vertelde Max Zeumer, VP International Business bij het busbedrijf zonder bussen, gisteren op Emerce eTravel.


Meer Top Stories
 

Nieuwsbrief

Emerce Lidmaatschap

Op de hoogte blijven van de laatste trends in online business, media en marketing? Emerce is onmisbaar voor beslissers in online business, media en marketing. Zorg dat u vooroploopt.

Word lid

Recente reacties

Emerce Jobs

Agenda

Emerce Opleidingen