Industry Wire

Geplaatst door C2B

C2B aan de slag voor RCN vakantieparken

RCN Vakantieparken en hun marketingbureau Yourzine kiest voor C2B als creatieve partner om meer bekendheid te genereren.

RCN Vakantieparken heeft 17 populaire parken in Nederland en Frankrijk, die op interactieve wijze via advertenties en activaties met gamification zullen worden aangeprijsd. Yourzine (part of Adeptiv) is de groeipartner van RCN en initieerde deze richting voor de vakantieaanbieder.

Jij een glimach, zij een glimlach
De parken onderscheiden zich door een unieke ligging in de natuur. Maar nog unieker is het maatschappelijke karakter. Wanneer je bij hen een vakantie boekt, zorg je namelijk niet alleen voor je eigen vakantieplezier. De gehele winstuitkering besteedt RCN aan mensen voor wie een vakantie minder vanzelfsprekend is door eenzaamheid, gebrek aan geld of fysieke omstandigheid. Vandaar hun slogan: Jij een glimlach, zij een glimlach.

Sterke positie in de leisure
Joost Bout, campagnemanager bij C2B licht toe: “Het is fijn om samen te werken met een professionele partij als Yourzine met gespecialiseerde kennis. En RCN is een prachtig bedrijf met nog mooiere ambities. Wij zijn blij hen op de vakantiekaart te mogen zetten. Onze ervaring in de leisure met klanten als D-reizen en Villa Pardoes, en eerder Transavia en KLM helpen ons om strategisch en doeltreffend te werk te kunnen gaan. Het zou mooi zijn als we niet alleen RCN helpen, maar indirect ook diegenen waarbij een vakantie niet zo vanzelfsprekend is.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht