Industry Wire

Geplaatst door Evident

Nutricia kiest Evident

Na een uitgebreid pitchtraject heeft Nutricia Advanced Medical Nutrition gekozen voor Evident als fullservice partner voor de ontwikkeling van een nieuwe Online Customer Engagement Platform. Evident is verantwoordelijk voor strategie/concept, design, realisatie, beheer en online marketing.

Het platform sluit volledig aan bij de strategie van Nutricia om de doelgroep nog meer centraal te stellen. Het platform (met verschillende doelgroep- en themawebsites) bedient de doelgroepen van Nutricia, namelijk medisch professionals en patiënten & verzorgers. Het vormt een stevige basis voor de online marketing, merkpositionering, productpropositie, support, service en dienstverlening.

Nutricia is onderdeel van Danone en internationaal marktleider op het gebied van gespecialiseerde dieetvoedingen voor medisch gebruik. Nutricia is toonaangevend op het gebied van medische voeding en voedingszorg voor (chronische) patiënten. Zij heeft een breed en uniek productaanbod voor veel verschillende patiëntengroepen met specifieke voedingsbehoeften.
Nutricia werkt nauw samen met de medische professie, voedingsspecialisten, onderzoekers en patiëntenorganisaties. De reputatie als innovatief bedrijf op het gebied van onderzoek en ontwikkeling van medische voeding voor chronisch zieken blijft groeien.

Bij dit innovatieve profiel behoort een online platform dat naadloos aansluit bij de bedrijfsstrategie. Evident is trots op de keuze die Nutricia heeft gemaakt voor de samenwerking. In het najaar van 2012 verwachten we de eerste resultaten van de samenwerking te kunnen laten zien. Bekend is dat het platform op basis van het CMS Sitecore wordt gerealiseerd.

Voor meer informatie zie:
www.nutriciamedischevoeding.nl
www.nutricia.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht