Industry Wire

Geplaatst door Shop2market

De Nieuwe Zaak geautoriseerd partner van Shop2market

De Nieuwe Zaak is geautoriseerd partner van Shop2market geworden. Onder de naam Shop2market Insights kunnen de klanten van De Nieuwe Zaak nu ook profiteren van het geïntegreerde campagne management platform.

Toegevoegde waarde
Shop2market wordt inmiddels door een groot gedeelte van de Nederlandse online retailers gebruikt om hun campagnes effectief en efficiënt te managen. De Nieuwe Zaak gaat Shop2market inzetten om haar klanten te helpen om makkelijker, sneller en gerichter op meer kanalen te adverteren. Daarnaast wordt Shop2market ingezet om het rendement van deze advertentiekanalen te monitoren en verder te optimaliseren.

Kenmerken Shop2market Insights
Shop2market Insights is inmiddels naadloos geïntegreerd in de andere e-Commerce producten en diensten van De Nieuwe Zaak. Met Shop2market Insights kunnen de klanten van De Nieuwe Zaak profiteren van de geïntegreerde datafeedoplossing, het tag management systeem, de affiliate management oplossing en vooral ook Conversie Attributie, waarbij de specialisten van De Nieuwe Zaak hun klanten helpen om aan de hand van de inzichten alle campagnes rendabel te maken.

Shop2market Insights is een speciaal voor De Nieuwe Zaak ontwikkeld licentiemodel.
De e-Commerce experts van De Nieuwe Zaak kunnen hierdoor de functionaliteiten van Shop2market gebruiken én inzetten voor haar klanten. Via deze licentie kunnen webwinkels op een laagdrempelige manier kennismaken met Shop2market.

“Wij zijn erg blij met De Nieuwe Zaak als partner van Shop2market, omdat zij hun klanten door en door kennen en dus ook de juiste business kennis meebrengen om rendabele online campagnes te maken”, aldus Uriël Ballast, CEO van Shop2market. “En met de ervaring die zij inmiddels met Shop2market hebben opgedaan, kunnen zij hun klanten heel goed helpen om goed renderende campagnes te ontwikkelen”.

Toegevoegde waarde van Shop2Market insights
“Ook wij zijn zeer te spreken over de samenwerking met Shop2market, omdat hun tool ons meer controle geeft over de werkelijke toegevoegde waarde van de verschillende marketing kanalen. Hierdoor zijn we in staat om marketing budgeten effectiever in te zetten voor onze klanten en om meer rendement uit hun campagnes te halen, aldus Jeroen de Jong, directeur van De Nieuwe Zaak. “Daarnaast kunnen we met behulp van feed- en tagmanagement goedkoper en sneller nieuwe kanalen inzetten en optimaliseren voor onze klanten”.

Over De Nieuwe Zaak
De Nieuwe Zaak levert sinds 2005 met passie hoogwaardige en innovatieve e-Commerce diensten voor meer dan 100 succesvolle webwinkels, hierbij ligt de nadruk altijd op het realiseren van toegevoegde waarde en rendement op de e-Commerce activiteiten van haar opdrachtgevers.

Inmiddels is De Nieuwe Zaak gegroeid tot een full service organisatie en werken er vanuit 2 locaties ruim 60 e-Commerce experts. Dankzij de jarenlange ervaring bij toonaangevende webwinkels kent De Nieuwe Zaak alle succesfactoren om meer rendement uit e-Commerce trajecten te halen.

Over Shop2market
Shop2market is in 2008 opgericht door een aantal Internet Marketing specialisten die door gebrek aan inzicht en afhankelijkheid van interne ICT organisaties naar oplossingen zijn gaan kijken. Na een uitgebreide marktinventarisatie is eind 2008 de ontwikkeling gestart van een eigen software platform voor online campagne management. Inmiddels maken ruim 80 organisaties in Nederland, Frankrijk, Duitsland en Engeland (waar meer dan 400 webshops onder vallen) gebruik van Shop2market en genereren we dagelijks meer dan 30 miljoen advertenties.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht