-

‘Onze kracht schuilt in het meekrijgen van het team met een nieuwe digitale strategie’

Onafhankelijk, transparant en gefocust op kennisoverdracht. Dat is hoe het Groningse bedrijf DigitalWorks eruit springt in de competitieve markt van digital consultancy. “Grote firms opereren vooral strategisch, terwijl wij strategie combineren met implementatie én uitvoering.”

In digital consultancy zijn de ogen vaak gericht op de grote internationale bureaus, maar daarnaast zijn ook kleinere adviseurs actief, zoals DigitalWorks. “Een digitale strategie is belangrijk, maar onze kracht is ook om de opdrachtgever en alle medewerkers daarin echt mee te krijgen”, vertelt medeoprichter Niels van Sint Maartensdijk. “Bedrijven willen nog weleens te snel live met een digitale campagne, een nieuw platform voor e-commerce of implementatie van marketing automation. Ze kiezen dan voor een ander bureau, dat snel aan de slag gaat zonder onderliggende visie. Resultaten blijven dan vaak uit, waardoor zo’n bedrijf weer bij ons terugkomt met als commentaar: jullie hadden toch gelijk.”

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!