Industry Wire

Geplaatst door Palo Alto Networks

Palo Alto Networks verbetert en breidt klantenondersteuning uit in EMEA

10 juni 2021 — Palo Alto Networks (AMS: PANW) heeft vandaag aangekondigd dat het zijn aanbod in klantenondersteunings in EMEA aanzienlijk uitbreidt, investeert in een grotere voetafdruk en een ‘centre of excellence’-model toepast om klanten toegang te geven tot de ondersteuning die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben. Het bedrijf zal ondersteunende diensten gaan leveren vanuit Tsjechië, Hongarije, Spanje en Polen en de bestaande ondersteunende diensten in Israël en Nederland verder uitbreiden. De aankondiging markeert een aanzienlijke uitbreiding in EMEA, die klanten van Palo Alto Networks uitgebreide ondersteuning in de hele regio zal bieden.

Na het inluiden van een ‘goudkoorts’ op het gebied van cybercriminaliteit in 2020, is het belangrijker dan ooit dat bedrijven toegang hebben tot lokale ondersteuning wanneer ze die nodig hebben. Volgens onderzoek van Unit 42, het threat intelligence-team bij Palo Alto Networks, zagen organisaties in de detailhandel, maakindustrie en overheid het aantal incidenten met respectievelijk 402%, 230% en 205% toenemen. De uitgebreide bronnen voor klantenondersteuning zullen ervoor zorgen dat klanten van Palo Alto Networks toegang hebben tot hoogwaardige technici in hun tijdzone. De regionale uitbreiding zal ook de toewijding van Palo Alto Networks versterken om lokale datagevoeligheden en de vereisten van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) te respecteren.

Door deze investering in de EMEA-regio te doen, blijft Palo Alto Networks in de voorhoede van uitmuntende klantenservice, wat algemeen wordt erkend door de cyberbeveiligingsindustrie. Palo Alto Networks wordt zes jaar op rij erkend door J.D. Power en de Technology Services Industry Association (TSIA) voor het leveren van ‘An Outstanding Customer Support Experience’ met zijn Global Assisted Technical Support en Self-Service Support.

“In een tijd van ongekende druk op onze klanten en hun IT-teams, is het van cruciaal belang dat we naast hen staan ​​om de ondersteuning te bieden die ze nodig hebben om hun organisaties te beschermen tegen gevaar”, zegt Wadad Kafka, vice-president van Global Customer Support, EMEA, Palo Alto Networks. “Deze uitbreiding van hoogopgeleide ingenieurs in de EMEA-regio betekent dat onze klanten altijd toegang hebben tot de expertise die ze nodig hebben, of het nu gaat om dagelijkse vragen of op de meest kritieke momenten.”

Bezoek onze carrièresite voor meer informatie over de beschikbare functies.

Over Palo Alto Networks

Palo Alto Networks, de wereldwijde leider op het gebied van cyberbeveiliging, geeft vorm aan de cloudgerichte toekomst met technologie die de manier waarop mensen en organisaties werken, verandert. Onze missie is om de favoriete cyberbeveiligingspartner te zijn en onze digitale manier van leven te beschermen. We helpen de grootste beveiligingsuitdagingen ter wereld aan te pakken met continue innovatie die de nieuwste doorbraken op het gebied van kunstmatige intelligentie, analyse, automatisering en orkestratie benut. Door een geïntegreerd platform te leveren en een groeiend ecosysteem van partners mogelijk te maken, lopen we voorop bij het beschermen van tienduizenden organisaties via clouds, netwerken en mobiele apparaten. Onze visie is een wereld waarin elke dag veiliger en veiliger is dan de vorige. Ga voor meer informatie naar www.paloaltonetworks.com.

Palo Alto Networks, Unit 42, Cortex en het Palo Alto Networks-logo zijn handelsmerken van Palo Alto Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in rechtsgebieden over de hele wereld. Alle andere handelsmerken, handelsnamen of servicemerken die hierin worden gebruikt of genoemd, behoren toe aan hun respectievelijke eigenaren.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht