
Hoe je daadwerkelijk impact maakt met branded content op TikTok
We worden dagelijks overspoeld met content. Veel van die content lijkt op elkaar en veel van wat merken doen is inwisselbaar. Hoe maak je daadwerkelijk impact?
In deze video vertellen Chris Romer (Creative director van Wayne Parker Kent) en Hatice van Leeuwen (Teamlead MHX bij Mediahuis) aan de hand van twee cases hoe je impact kan maken met branded content. Aan de hand van de cases van TikTok/Henkel en van Samsung wisselen zij van gedachten met elkaar hoe je branded content kunt inzetten om directe relaties op te bouwen met je eindgebruiker.
Uit onderzoek blijkt dat mensen slechts 1,7 seconden kijken naar een stukje content en maar liefst 50 tot 80 procent van de content wordt niet of nauwelijks gelezen. Om binnen al dat communicatiegeweld op te vallen en aandacht te verdienen, moet je iets toevoegen dat echt relevant is. Merken moeten weten wat hun verhaal is en content creëren die mensen willen zien.
Sprekers: Chris Romer (Creative director van Wayne Parker Kent) en Hatice van Leeuwen (Teamlead MHX bij Mediahuis)
Collectie: Emerce EDAY
Host: Eric van Hall
Gerelateerde artikelen


Arbeidsmarktcommunicatie: de invloed van media en marketing

B2B digitalisering: stop met losse touchpoints, bouw een customer journey
