House of Campaigns: Een nieuw bureau met een ervaren blik op digitale campagnes

De creatieve sector verwelkomt een nieuwe speler mét bekende gezichten: House of Campaigns. Dit nieuwe bureau, opgericht door jeugdvrienden Billy Santegoets en Vagner da Graca, belooft een frisse blik mét veel ervaring op digitale campagnes te bieden. Hun missie is helder: het creëren van opvallende campagnematerialen die daadwerkelijk resultaat opleveren.
Billy Santegoets, voormalig Digital Director bij Havana Harbor, heeft een schat aan ervaring in de branche. Hij werkte daar onder meer voor klanten als Zilveren Kruis, KPN, Philips, Unilever en Aldi, maar is na enkele jaren zijn eigen weg gegaan. Hij richtte digitalBilly op, waarmee hij de kans kreeg zijn eigen visie op digitale campagnes te realiseren. Na jaren succesvol voor zowel merken én reclamebureaus te hebben gewerkt, besloot hij samen met Vagner, specialist in merkstrategie, de propositie van het bureau verder aan te scherpen.
Billy en Vagner besloten dat digitalBilly plaats ging maken voor House of Campaigns. Een nieuw bureau met als credo ‘Doordenkers & Doeners’, passend bij de Rotterdamse roots van beide oprichters. Een plek voor creativiteit waar media en creatie écht goed samenwerken. Het adres waar performance based campagnematerialen worden ontwikkeld. Een thuis waar mensen blijer worden van resultaten dan van awards. Waar de focus ligt op een sterke creatieve strategieën, die vervolgens naadloos worden doorvertaald naar materialen voor alle kanalen, platformen en touchpoints.
Met de oprichting van House of Campaigns worden standaarden in onze sector nog scherper gezet. Opdrachtgevers profiteren van korte lijnen, strakke doorlooptijden, technische kennis, creatieve vaardigheden en complete producties.
Billy en Vagner nodigen alle marketing-, media- en reclamebureaus, evenals creatieve professionals, uit om samen te werken aan innovatieve campagnes.
— einde persbericht —
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.