Industry Wire

Geplaatst door Yourzine

M&S Mode kiest voor Yourzine

“De vraag die we mogen beantwoorden voor M&S past binnen de ontwikkelingen die wij zien bij onze retail-opdrachtgevers en waar onze expertise zich bevindt” zegt Michiel van Riemsdijk, algemeen directeur van Yourzine. “Wij constateren namelijk dat bedrijven en merken juist nu de stap zetten om meer met e-mailmarketing te doen, maar wel vanuit de nieuwe zienswijze: e-mail als kanaal binnen kanalen. Iemand met een interesse converteren we naar een trouwe klant. Van kennismaking tot duurzame relatie.” “Onze kracht is dat wij als bureau alle competenties in huis hebben om dit soort integrale vraagstukken te beantwoorden. Maar wel altijd vanuit onze specifieke online expertise.”

“We zijn erg trots op deze samenwerking” zegt Cara Brok, verantwoordelijke accountmanager van Yourzine. “M&S Mode is een perfect voorbeeld van bovengenoemde trend, Vanuit een loyaliteitsstandpunt de dialoog aangaan met de klanten en een echte band opbouwen; dat is het doel. Daarnaast is M&S Mode actief in meerder Europese landen wat het een extra aantrekkelijke uitdaging maakt.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht