
Eijerkamp en Adwise koppelen online gedrag aan offline verkoop met ROPO-strategie

Beschikbaar vanaf 24 sep 2025
Wil je deze video bekijken? Meld je dan kosteloos aan. Deze collectie gaat live op 24 sep 2025. Don't worry. We sturen je een reminder, zodat je niets hoeft te missen.
Wat levert het koppelen van online en offline data concreet op? Voor woonwinkelketen Eijerkamp bleek het de sleutel tot relevantere campagnes, meer inzicht in klantgedrag en een sterkere omnichannelstrategie. Samen met Adwise gingen ze aan de slag met ROPO-gedrag (Research Online, Purchase Offline), personalisatie en AI-gedreven optimalisaties. In dit gesprek vertellen Jesper Schoofs en Evelien Knippers hoe data-gedreven keuzes het verschil maken en hoe dat de marketingstrategie fundamenteel verandert

Jesper Schoofs
Jesper Schoofs is Head of Marketing bij Eijerkamp. “Meubels? Eijerkamp!” in de hoofden van de Nederlander prenten: dat is wat zijn werk kortgezegd samenvat. Jesper is verantwoordelijk voor de groei, relevantie en performance van Eijerkamp vanuit omni-channel marketingactiviteiten.

Evelien Knippers
Strategisch adviseren en inspireren van accounts binnen eRecruitment en internationale (eCom) businesses.

Irene Rompa
Irene is een psycholoog met meer dan vijftien jaar ervaring in de (deep)tech en startup/scale-up scene in Nederland en de Verenigde Staten. In 2023 heeft zij ervoor gekozen om all-in te gaan op hosting en moderatie. Daarnaast is zij afgestudeerd en heeft zij zich ingeschreven als mediator. Haar focus voor 2024 zal uitsluitend liggen op het hosten, modereren en bemiddelen. Irene is een host voor Emerce TV.
Over de collection

De agency cases van september
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


Taylor Travel Group en Craftmore lanceren internationale website voor luxe zakenreizigers

Nationale Vacaturebank scoort drie keer meer sollicitaties via app
