Industry Wire

Geplaatst door Edelman

Salesforce en Box verbeteren zakelijke productiviteit in de cloud

Toonaangevende bedrijven bieden nieuwe oplossingen waarmee Box-bestanden vanuit Salesforce kunnen worden geopend

Redwood City, Californië en San Francisco – 16 december 2015 – Salesforce (NYSE: CRM) en Box (NYSE: BOX) hebben vandaag nieuwe, krachtige oplossingen aangekondigd om bedrijven beter te laten samenwerken, en productiever en meer verbonden te maken. De twee bedrijven introduceren een ongeëvenaarde content experience met Salesforce Files Connect voor Box en een toolkit voor ontwikkelaars met een Box SDK voor Salesforce, en verbeteren daarmee de manier waarop bedrijven verkoop-, service-, marketing- en andere activiteiten uitvoeren.

“De oplossingen van Box en Salesforce helpen ondernemingen om content naar de cloud te verplaatsen, hun bedrijf op te schalen en hun relaties met klanten, partners en ontwikkelaars te versterken”, aldus Aaron Levie, medeoprichter en CEO van Box. “We vinden het geweldig om met Salesforce de volgende fase van het innovatietraject te beginnen en nieuwe tools te bieden waarmee onze gezamenlijke klanten de content waarmee ze regelmatig werken in Box rechtstreeks kunnen gebruiken in Salesforce.”

“Naarmate bedrijven mobieler worden, meer sociale tools gebruiken en meer verbonden zijn, is het cruciaal dat iedereen direct toegang heeft tot de informatie die hij nodig heeft, ongeacht waar die informatie is opgeslagen”, zegt Nasi Jazayeri, Executive Vice President Community Cloud, Salesforce. “Met Salesforce Files Connect voor Box zijn bestanden beschikbaar in context en precies waar ze nodig zijn, gekoppeld aan een klant, een marketingcampagne, een case of een object, zodat een gestroomlijnde experience ontstaat voor gebruikers.”

Salesforce en Box kondigen vandaag het volgende aan:
● Salesforce Files Connect voor Box – Gebruikers van Box kunnen probleemloos en zonder het Salesforce-platform te verlaten, Box-bestanden zoeken, erdoor bladeren en ze op elk willekeurig apparaat openen en delen, en dat alles met behoud van de bestaande toegangsrechten en beveiliging van het originele bestand. Content die wordt beheerd in Box kan nu eenvoudig rechtstreeks worden verbonden met archieven, gebruikers en groepen binnen Salesforce. Zo kan een verkoper samenwerken met een productmarketingmanager aan materiaal dat is opgeslagen in Box, of kan een servicemedewerker een veelgestelde vraag uit Box delen in een case.
● Box SDK voor Salesforce – Met deze toolkit voor ontwikkelaars kunnen ontwikkelaars Box-contentbeheer gebruiken binnen elk app die is ontwikkeld met de Salesforce App Cloud. Met de SDK kunnen ontwikkelaars bovendien de contentmanagementfuncties van Box probleemloos integreren met Salesforce-processen en -aanpassingen. Zo kunnen ontwikkelaars in de Salesforce App Cloud een aangepaste app ontwikkelen voor het veilig openen en beheren van content vanuit Box voor specialistische bedrijfstakken zoals financiële dienstverlening, gezondheidszorg en de overheid.

Prijzen en beschikbaarheid:
● Salesforce Files Connect voor Box wordt momenteel als pilot gebruikt door een beperkt aantal klanten en is naar verwachting in de zomer van 2016 algemeen beschikbaar. Het zal beschikbaar zijn via de Lightning Experience, Salesforce1 en de Aloha User Experience. Prijzen zullen ten tijde van de algemene beschikbaarstelling worden bekendgemaakt.
● Box SDK voor Salesforce is momenteel gratis beschikbaar voor ontwikkelaars op Github.

Info over Box
Box, (NYSE: BOX), opgericht in 2005, verandert de manier waarop mensen en organisaties samenwerken zodat ze hun grootste ambities kunnen verwezenlijken. Als ’s werelds toonaangevende contentmanagement- en samenwerkingsplatform helpt Box bedrijven van elke grootte en in elke sector met veilige toegang tot en beheer van hun bedrijfskritieke informatie in de cloud. Box heeft haar hoofdkantoor in Redwood City, Californië, en vestigingen in de Verenigde Staten, Europa en Azië. Ga voor meer informatie over Box naar www.box.com.

Info over Salesforce
Salesforce, het Customer Success Platform en wereldwijd toonaangevende bedrijf op het gebied van Customer Relation Management, brengt bedrijven op een volledig nieuwe manier in verbinding met hun klanten. Meer informatie over Salesforce (NYSE: CRM) vindt u op http://www.salesforce.com/nl.

De niet-uitgebrachte producten en diensten waarnaar in dit of andere persberichten of openbare statements wordt verwezen, zijn momenteel niet verkrijgbaar en worden wellicht niet tijdig of helemaal niet geleverd. Klanten moeten hun keuze over de aankoop van de applicaties van Salesforce baseren op de producten die op dat moment reeds verkrijgbaar zijn. Salesforce heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, en vestigingen in Europa en Azië. Het is aan de New York Stock Exchange genoteerd onder beurscode “CRM”. Voor meer informatie gaat u naar http://salesforce.com/nl of belt u 0800 0200431.

© 2015 salesforce.com, inc. Alle rechten voorbehouden. Salesforce, Community Cloud en diverse merken zijn handelsmerken van salesforce.com, inc. Andere merken in deze tekst zijn mogelijk handelsmerken van hun respectieve eigenaars.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht