Deel dit artikel
-

E-Commerce Live! uitgelicht: Nespresso

Daar waar verschillende niet gekoppelde databronnen inzichten en waarden bevatten over klanten en prospects, is de doorvertaling naar een klantgerichte strategie een gecompliceerde, maar noodzakelijke uitdaging. Art Valkenburg vertelt er meer over op E-Commerce Live.

Door inzichten op de juiste manier om te zetten naar relevante merk- en shop beleving, kan een hogere klantwaarde voor de organisatie worden behaald. Welke rol spelen de digitale touchpoints en online sales kanalen van Nespresso in deze strategie?

Art Valkenburg bespreekt aan de hand van voorbeelden de customer journey van Nespresso. Daarbij gaat hij in op de ontwikkeling die zowel de organisatie als Nespresso’s e-channels hebben doorgemaakt en welke mogelijkheden er liggen. Hij laat zien hoe data gedreven user experience de klantwaarde kan verhogen.

Art Valkenburg heeft het afgelopen decennium in diverse commerciële en digitale rollen een dieper inzicht nagestreefd in de verschillende online consumentenbehoeften en -verwachtingen.
Van de ontwikkeling en lancering van nieuwe digitale proposities voor Healthcare clients in het Verenigd Koninkrijk en bij de incubatie afdeling van Philips naar een versnelde uitbreiding van de digitale kanalen bij Nespresso. Waarde creëren voor zowel organisatie als consument door middel van nieuwe digitale technologieën blijft de grootste drijfveer.

Op dit moment is Art eBusiness Director Benelux voor Nespresso en als head of channel verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de online kanalen binnen een omni-channel organisatie.

Op woensdag 25 mei spreekt Valkenburg tijdens e-Commerce Live! in Amsterdam. Kaarten zijn hier verkrijgbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond