Start nu je volgende uitdaging
Door het ruime portfolio aan hoogwaardige trainingen groei je in no-time van specialist naar expert. De trainingen sluiten aan op vraagstukken uit de dagelijkse praktijk van de e-business professional én bereiden je voor op toekomstige ontwikkelingen binnen het vakgebied.
9/10
Gem. score deelnemers
20+
Uitstekende docenten
2.000+
Tevreden deelnemers
Start nu je volgende uitdaging

Overzicht
Alle
Deep dive
Masterclass
Training
Workshop
Deep dive: AI Marketing Strategie
Wist je dat je geen datawetenschapper hoeft te zijn om een succesvolle AI-marketingstrategie op te zetten? Het draait om het begrijpen van AI en het ontwikkelen van vaardigheden om marketinguitdagingen anders aan te pakken. Deze...
Digital Marketing
8 en 15 juli 2025 (startgarantie)
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
8 en 15 juli 2025 (startgarantie)
09:30 - 12:30 uur
Wist je dat je geen datawetenschapper hoeft te zijn om een succesvolle AI-marketingstrategie op te zetten? Het draait om het begrijpen van AI en het ontwikkelen van vaardigheden om marketinguitdagingen anders aan te pakken. Deze...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: LinkedIn Marketing strategie
Veel organisaties hebben moeite om hun zichtbaarheid en bereik op LinkedIn te vergroten zonder betaalde advertenties. Terwijl LinkedIn een krachtig platform is voor organische marketing, wordt dit potentieel vaak niet volledig benut. Deze training biedt...
Digital Marketing
10 en 17 juli 2025 (startgarantie)
09:30 uur tot 12:30 uur
Online classroom
10 en 17 juli 2025 (startgarantie)
09:30 uur tot 12:30 uur
Veel organisaties hebben moeite om hun zichtbaarheid en bereik op LinkedIn te vergroten zonder betaalde advertenties. Terwijl LinkedIn een krachtig platform is voor organische marketing, wordt dit potentieel vaak niet volledig benut. Deze training biedt...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Conversie optimalisatie met beperkte data
Wil je de conversie optimaliseren, maar heb je niet voldoende data om betrouwbare A/B-testen uit te voeren? Veel bedrijven hebben simpelweg niet genoeg websiteverkeer om betrouwbare resultaten te krijgen. En met nieuwe wetgeving die het...
Conversion & Analytics
11 en 18 juli 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
11 en 18 juli 2025
09:30 - 12:30 uur
Wil je de conversie optimaliseren, maar heb je niet voldoende data om betrouwbare A/B-testen uit te voeren? Veel bedrijven hebben simpelweg niet genoeg websiteverkeer om betrouwbare resultaten te krijgen. En met nieuwe wetgeving die het...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: TikTok strategie & advertising
TikTok blijft zich ontwikkelen, en om echt succesvol te zijn, moet je meer doen dan alleen de basis beheersen. Deze deep dive biedt je de nieuwste inzichten en technieken om TikTok strategisch in te zetten....
Digital Marketing
17 en 24 juli 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
17 en 24 juli 2025
09:30 - 12:30 uur
TikTok blijft zich ontwikkelen, en om echt succesvol te zijn, moet je meer doen dan alleen de basis beheersen. Deze deep dive biedt je de nieuwste inzichten en technieken om TikTok strategisch in te zetten....
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Video Shorts
Social media draait meer dan ooit om korte video’s. De platforms van vandaag - YouTube Shorts, LinkedIn Shorts, Instagram Reels, en TikTok - bieden een ongekende kans om een breed publiek aan te spreken en...
Digital Marketing
6 augustus 2025
09:30 - 13:00 uur
Online classroom
6 augustus 2025
09:30 - 13:00 uur
Social media draait meer dan ooit om korte video’s. De platforms van vandaag - YouTube Shorts, LinkedIn Shorts, Instagram Reels, en TikTok - bieden een ongekende kans om een breed publiek aan te spreken en...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Google Analytics 4 met AI
Het verzamelen van data is belangrijk, maar het is niets waard als je er geen waardevolle inzichten uit haalt. Deze training richt zich op het gebruiken van AI om sneller en gerichter inzichten uit Google...
Conversion & Analytics
7 en 14 augustus 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
7 en 14 augustus 2025
09:30 - 12:30 uur
Het verzamelen van data is belangrijk, maar het is niets waard als je er geen waardevolle inzichten uit haalt. Deze training richt zich op het gebruiken van AI om sneller en gerichter inzichten uit Google...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Toekomst van SEO
Wat is de impact van AI Overviews, Perplexity en SearchGPT op SEO? Search staat op het punt volledig te veranderen. Met de opkomst van AI en nieuwe zoek gewoonten is het essentieel om bij te...
Digital Marketing
13 en 20 augustus 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
13 en 20 augustus 2025
09:30 - 12:30 uur
Wat is de impact van AI Overviews, Perplexity en SearchGPT op SEO? Search staat op het punt volledig te veranderen. Met de opkomst van AI en nieuwe zoek gewoonten is het essentieel om bij te...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: AI Agents
Meer dan 80% van de bedrijven gebruikt AI en AI Agents spelen hierin een steeds grotere rol. Klantinteracties verlopen steeds vaker via slimme systemen, aanbevelingen passen zich automatisch aan en workflows draaien zonder menselijke tussenkomst....
Digital Marketing
19 augustus 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
19 augustus 2025
09:30 - 12:30 uur
Meer dan 80% van de bedrijven gebruikt AI en AI Agents spelen hierin een steeds grotere rol. Klantinteracties verlopen steeds vaker via slimme systemen, aanbevelingen passen zich automatisch aan en workflows draaien zonder menselijke tussenkomst....
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Digital Product Management
Als product owner of product manager wordt je vaak geconfronteerd met het feit dat je niet de eigenaar bent van het product. Met een SPSO-certificaat op zak en kennis van hoe je een feature moet...
Digital Projects
21, 28 augustus en 4 september 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
21, 28 augustus en 4 september 2025
09:30 - 12:30 uur
Als product owner of product manager wordt je vaak geconfronteerd met het feit dat je niet de eigenaar bent van het product. Met een SPSO-certificaat op zak en kennis van hoe je een feature moet...
Digital Projects
Online classroom
Training: Growth Marketing
Wil jij je ontwikkelen om je als marketeer aan te kunnen passen aan de eisen van de toekomst? Growth Hacking is gericht op het bereiken van significante en versnelde bedrijfsgroei. Met deze training ontwikkel je...
Digital Marketing
26 en 27 augustus 2025
09:30 - 16:30
Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Utrecht of Online
26 en 27 augustus 2025
09:30 - 16:30
Wil jij je ontwikkelen om je als marketeer aan te kunnen passen aan de eisen van de toekomst? Growth Hacking is gericht op het bereiken van significante en versnelde bedrijfsgroei. Met deze training ontwikkel je...
Digital Marketing
Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Utrecht of Online
Deep dive: Looker Studio
Looker Studio maakt het mogelijk om datavisualisaties te bouwen die actueel blijven zonder handmatig werk. Deze training richt zich op het opzetten van dashboards die automatisch updaten, op basis van verschillende databronnen. Geen handmatige updates...
Digital Marketing
29 aug. en 5 sep. 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
29 aug. en 5 sep. 2025
09:30 - 12:30 uur
Looker Studio maakt het mogelijk om datavisualisaties te bouwen die actueel blijven zonder handmatig werk. Deze training richt zich op het opzetten van dashboards die automatisch updaten, op basis van verschillende databronnen. Geen handmatige updates...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Video & AI
Video is tegenwoordig onmisbaar, maar tijd en budget zijn vaak beperkt. AI biedt nieuwe mogelijkheden om sneller en goedkopere video’s te maken , zonder technische drempels. Hoe zet je digitale avatars en generatieve video in...
Digital Marketing
2 en 9 september 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
2 en 9 september 2025
09:30 - 12:30 uur
Video is tegenwoordig onmisbaar, maar tijd en budget zijn vaak beperkt. AI biedt nieuwe mogelijkheden om sneller en goedkopere video’s te maken , zonder technische drempels. Hoe zet je digitale avatars en generatieve video in...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: SEO Copywriting
Hoe zorg je ervoor dat je website bovenaan in de zoekresultaten verschijnt? Wat is de sleutel tot het vergroten van je online zichtbaarheid en het aantrekken van meer bezoekers? In deze deep dive leer je...
Conversion & Analytics
Online classroom
Hoe zorg je ervoor dat je website bovenaan in de zoekresultaten verschijnt? Wat is de sleutel tot het vergroten van je online zichtbaarheid en het aantrekken van meer bezoekers? In deze deep dive leer je...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Google Tag Manager
Hoe meet je gebruikersinteracties en installeer je third-party pixels met aandacht voor privacy en wetgeving? Onze Google Tag Manager deep dive biedt praktische vaardigheden om je digitale strategie te optimaliseren. Ontdek de details over doelgroep,...
Digital Marketing
Online classroom
Hoe meet je gebruikersinteracties en installeer je third-party pixels met aandacht voor privacy en wetgeving? Onze Google Tag Manager deep dive biedt praktische vaardigheden om je digitale strategie te optimaliseren. Ontdek de details over doelgroep,...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: LMO: zo word je gevonden in ChatGPT
ChatGPT wordt steeds vaker het startpunt van online interactie. Niet langer via zoekmachines, maar via antwoordmachines. ChatGPT neemt steeds vaker de rol over van Google. Volgens HubSpot (2025) vindt 79% van de gebruikers AI-zoeken beter...
Conversion & Analytics
16 september 2025
13:30 - 16:30 uur
Online classroom
16 september 2025
13:30 - 16:30 uur
ChatGPT wordt steeds vaker het startpunt van online interactie. Niet langer via zoekmachines, maar via antwoordmachines. ChatGPT neemt steeds vaker de rol over van Google. Volgens HubSpot (2025) vindt 79% van de gebruikers AI-zoeken beter...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Custom GPT
Wil je je eigen AI-assistent bouwen en nóg slimmer werken? Dan is dit hét moment om de volgende stap te zetten: maak je eigen Custom GPT. Met de nieuwste functies binnen ChatGPT kun je GPT’s...
Digital Marketing
16 en 23 september 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
16 en 23 september 2025
09:30 - 12:30 uur
Wil je je eigen AI-assistent bouwen en nóg slimmer werken? Dan is dit hét moment om de volgende stap te zetten: maak je eigen Custom GPT. Met de nieuwste functies binnen ChatGPT kun je GPT’s...
Digital Marketing
Online classroom
Training: Advanced Marketing Analytics
Wil je meer invloed hebben op marketingbeslissingen in je organisatie of wil je je eigen beslissingen meer op feiten baseren? Maak een volgende stap richting geavanceerde analyses met deze training.
Digital Marketing
17 en 24 september 2025
09.30 - 16.30 uur
Utrecht
17 en 24 september 2025
09.30 - 16.30 uur
Wil je meer invloed hebben op marketingbeslissingen in je organisatie of wil je je eigen beslissingen meer op feiten baseren? Maak een volgende stap richting geavanceerde analyses met deze training.
Digital Marketing
Utrecht
Deep dive: Retail Media
Retail Media verschuift de spelregels in advertising en wordt gezien als de “derde golf” na traditionele en digitale media. Het biedt de mogelijkheid om klantdata om te zetten in gerichte advertenties en extra omzet. In...
Digital Marketing
18 en 25 september 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
18 en 25 september 2025
09:30 - 12:30 uur
Retail Media verschuift de spelregels in advertising en wordt gezien als de “derde golf” na traditionele en digitale media. Het biedt de mogelijkheid om klantdata om te zetten in gerichte advertenties en extra omzet. In...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Digital Marketing Strategie
BLIJF VOOROP LOPEN IN DE DIGITALE MARKETINGREVOLUTIE Deze leergang is dé update rond digital marketing in 2025: een uniek en intensief programma waarin je in enkele maanden volledig wordt klaargestoomd om de nieuwste digitale marketingstrategieën...
Digital Marketing
18 september, 2, 16, 30 oktober en 13 november
09:30 - 16:30 uur
Senior
Emerce, Haarlem
18 september, 2, 16, 30 oktober en 13 november
09:30 - 16:30 uur
BLIJF VOOROP LOPEN IN DE DIGITALE MARKETINGREVOLUTIE Deze leergang is dé update rond digital marketing in 2025: een uniek en intensief programma waarin je in enkele maanden volledig wordt klaargestoomd om de nieuwste digitale marketingstrategieën...
Digital Marketing
Senior
Emerce, Haarlem
Training: Advanced SEO
Je SEO strategie is ontwikkeld en geïmplementeerd en nu? Tijdens de training Advanced SEO verdiep je je kennis en geef je de zoekmachine optimalisatie van je website een boost. Krijg een voorsprong in de zwaar...
Conversion & Analytics
29 september en 6 oktober 2025
09:30 - 16:30 uur
Utrecht of online
29 september en 6 oktober 2025
09:30 - 16:30 uur
Je SEO strategie is ontwikkeld en geïmplementeerd en nu? Tijdens de training Advanced SEO verdiep je je kennis en geef je de zoekmachine optimalisatie van je website een boost. Krijg een voorsprong in de zwaar...
Conversion & Analytics
Utrecht of online
Training: B2B Online Marketing
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van...
Digital Marketing
3 en 10 oktober 2025
09.30 - 16.30 uur
Utrecht of Online
3 en 10 oktober 2025
09.30 - 16.30 uur
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van...
Digital Marketing
Utrecht of Online
Training: Online Persuasion
Meer dan 95% van onze beslissingen nemen we onbewust. Hoe reageert ons brein op verschillende prikkels? En nog belangrijker, hoe kun je dit gedrag beïnvloeden om je marketingdoelen te bereiken? Tijdens deze training leer je...
Conversion & Analytics
8 oktober 2025
09.30 - 16.30 uur
Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Online of Utrecht
8 oktober 2025
09.30 - 16.30 uur
Meer dan 95% van onze beslissingen nemen we onbewust. Hoe reageert ons brein op verschillende prikkels? En nog belangrijker, hoe kun je dit gedrag beïnvloeden om je marketingdoelen te bereiken? Tijdens deze training leer je...
Conversion & Analytics
Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Online of Utrecht
Training: Design Thinking
Design Thinking verandert je kijk op problemen. Door creatief en analytisch denken te combineren, ontdek je nieuwe inzichten en ideeën. Tijdens de Design Thinking training ga je hier actief mee aan de slag.
Digital Projects
9 en 30 oktober 2025
09.30 - 16.30 uur
Rotterdam of online
9 en 30 oktober 2025
09.30 - 16.30 uur
Design Thinking verandert je kijk op problemen. Door creatief en analytisch denken te combineren, ontdek je nieuwe inzichten en ideeën. Tijdens de Design Thinking training ga je hier actief mee aan de slag.
Digital Projects
Rotterdam of online
Deep dive: Virtuele Merkambassadeurs
Generatieve AI verandert de manier waarop merken communiceren met mensen. De ontwikkeling van chatbots, virtuele influencers en AI companions als Pi en Replika komen nu samen. Virtuele merkambassadeurs maken merken persoonlijker. Deze technologie biedt nieuwe...
Digital Marketing
Online classroom
Generatieve AI verandert de manier waarop merken communiceren met mensen. De ontwikkeling van chatbots, virtuele influencers en AI companions als Pi en Replika komen nu samen. Virtuele merkambassadeurs maken merken persoonlijker. Deze technologie biedt nieuwe...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: GA4 Personalisatie & Privacy-proof targeting
Privacy is een van de meest besproken onderwerpen in de digitale wereld. Regelgeving zoals de AVG en CCPA dwingt bedrijven om alternatieve methoden te vinden voor het verzamelen en analyseren van gegevens. Ontdek tijdens deze...
Digital Marketing
Online classroom
Privacy is een van de meest besproken onderwerpen in de digitale wereld. Regelgeving zoals de AVG en CCPA dwingt bedrijven om alternatieve methoden te vinden voor het verzamelen en analyseren van gegevens. Ontdek tijdens deze...
Digital Marketing
Online classroom
Masterclass: Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering
Digitale transformatie heeft niet alleen te maken met technologie verandering maar vooral ook met mensen. Digitale transformatie heeft voorlopers nodig die muren in hun organisaties doorbreken. Ondanks vele mooie woorden zijn veel organisaties nog steeds...
Digital Marketing
Online classroom
Digitale transformatie heeft niet alleen te maken met technologie verandering maar vooral ook met mensen. Digitale transformatie heeft voorlopers nodig die muren in hun organisaties doorbreken. Ondanks vele mooie woorden zijn veel organisaties nog steeds...
Digital Marketing
Online classroom
Masterclass: Omnichannel Retail
Je (potentiële) klanten komen op verschillende manieren met je merk of product in aanraking, van social media tot bushokjesadvertenties en marketplaces. Klantreizen worden steeds meer omnichannel. Hoe optimaliseer je je touchpoints voor een vlekkeloze klantreis...
E-commerce
Online classroom
Je (potentiële) klanten komen op verschillende manieren met je merk of product in aanraking, van social media tot bushokjesadvertenties en marketplaces. Klantreizen worden steeds meer omnichannel. Hoe optimaliseer je je touchpoints voor een vlekkeloze klantreis...
E-commerce
Online classroom
Deep dive: Visual strategieën voor ecommerce
Wist je dat beeld 60.000 keer sneller wordt verwerkt door ons brein dan tekst? En dat 66% van de online shoppers de kwaliteit van een productafbeelding bepalend vindt voor een aankoop? Ontdek tijdens deze deep...
E-commerce
Online classroom
Wist je dat beeld 60.000 keer sneller wordt verwerkt door ons brein dan tekst? En dat 66% van de online shoppers de kwaliteit van een productafbeelding bepalend vindt voor een aankoop? Ontdek tijdens deze deep...
E-commerce
Online classroom
Masterclass: Managen zonder Macht
Geef het beste van jezelf aan je team, en zij geven je het beste terug. Maar, hoe doe je dat? Door te managen zonder macht. Ontdek tijdens deze masterclass de kracht van effectief leiderschap zonder...
E-commerce
Online classroom
Geef het beste van jezelf aan je team, en zij geven je het beste terug. Maar, hoe doe je dat? Door te managen zonder macht. Ontdek tijdens deze masterclass de kracht van effectief leiderschap zonder...
E-commerce
Online classroom
Deep dive: Branding & Positionering
Een krachtig merk kan leiden tot aanzienlijke omzetgroei. Uit onderzoek blijkt dat sterke merken tot wel 30% meer omzet kunnen genereren volgens de Brand Relevance Index. Wil jij ook meer omzet door het opbouwen van...
Digital Marketing
Online classroom
Een krachtig merk kan leiden tot aanzienlijke omzetgroei. Uit onderzoek blijkt dat sterke merken tot wel 30% meer omzet kunnen genereren volgens de Brand Relevance Index. Wil jij ook meer omzet door het opbouwen van...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Kennissessie: SEO Copywriting met AI
Hoe bereik je een hoge positie in de zoekresultaten met je website? Is Google nog steeds relevant in het tijdperk van ChatGPT en AI? Hoe kan AI je helpen om topposities in Google te bereiken?...
Digital Marketing
Online classroom
Hoe bereik je een hoge positie in de zoekresultaten met je website? Is Google nog steeds relevant in het tijdperk van ChatGPT en AI? Hoe kan AI je helpen om topposities in Google te bereiken?...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Video Marketing
Video is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en de populariteit van dit medium blijft groeien. Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 80% van de consumenten de voorkeur geeft aan video boven...
Digital Marketing
Online classroom
Video is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en de populariteit van dit medium blijft groeien. Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 80% van de consumenten de voorkeur geeft aan video boven...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Persona & Customer Journey Mapping
Ben jij op zoek naar manieren om de klantbeleving van je bedrijf te verbeteren en klanten terug te laten komen? Wil je meer inzicht krijgen in de behoeften en het gedrag van je klanten en...
Conversion & Analytics
Online classroom
Ben jij op zoek naar manieren om de klantbeleving van je bedrijf te verbeteren en klanten terug te laten komen? Wil je meer inzicht krijgen in de behoeften en het gedrag van je klanten en...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Google Ads: creatie & testing
Je hebt de tijd genomen om kwalitatieve RSA’s te schrijven. Je inspanning wordt beloond met een uitstekende ad strength score. Je zet je RSA live, observeert de prestaties en concludeert dat je er meer van...
Digital Marketing
Online classroom
Je hebt de tijd genomen om kwalitatieve RSA’s te schrijven. Je inspanning wordt beloond met een uitstekende ad strength score. Je zet je RSA live, observeert de prestaties en concludeert dat je er meer van...
Digital Marketing
Online classroom
Masterclass: Feedback & Verwachtingen
'Beter feedback geven' is een veelgevraagd thema onder organisaties en teamleiders die hun manier van aansturen willen aanscherpen. Feedback staat echter niet op zichzelf. Duidelijke verwachtingen en een sterke vertrouwensbasis binnen het team bepalen of...
Digital Marketing
20 mei 2025
09:30 - 12:30 uur
Online classroom
20 mei 2025
09:30 - 12:30 uur
'Beter feedback geven' is een veelgevraagd thema onder organisaties en teamleiders die hun manier van aansturen willen aanscherpen. Feedback staat echter niet op zichzelf. Duidelijke verwachtingen en een sterke vertrouwensbasis binnen het team bepalen of...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Visuals voor Google Shopping & Ads
Moeite met de juiste fotografie en visuals voor online advertising? Beelden bepalen het succes van online advertenties. In een overvolle digitale omgeving zijn visuals vaak de beslissende factor bij het aantrekken van aandacht en het...
E-commerce
Online classroom
Moeite met de juiste fotografie en visuals voor online advertising? Beelden bepalen het succes van online advertenties. In een overvolle digitale omgeving zijn visuals vaak de beslissende factor bij het aantrekken van aandacht en het...
E-commerce
Online classroom
Deep dive: Customer Value Management
Niet alle klanten hebben dezelfde waarde en niet iedere marketinginspanning levert evenveel op. Sommige klanten zorgen voor een groot deel van de omzet, anderen haken snel af. Customer Value Management (CVM) biedt methoden om te...
Digital Marketing
Online classroom
Niet alle klanten hebben dezelfde waarde en niet iedere marketinginspanning levert evenveel op. Sommige klanten zorgen voor een groot deel van de omzet, anderen haken snel af. Customer Value Management (CVM) biedt methoden om te...
Digital Marketing
Online classroom
Geen resultaten
Wat past er bij jou?
Deep dive
Tijdens deze sessie pakken we heel grondig één bepaald onderwerp beet. Zo verdiep je je in oplossingen, onderzoek je gezamenlijk een casus of verken je nieuwe, innovatieve ideeën. Een deep dive duurt ongeveer twee tot vier uur.
Masterclass
Bij een masterclass krijg je les van een internationale thought leader. Hij of zij praat je helemaal bij over het onderwerp van zijn of haar expertise. Een masterclass duurt ongeveer drie tot vier uur.
Training
In een training neem je de tijd om dieper of breder op een specifiek onderwerp in te gaan en kennis te maken met de belangrijkste kenmerken en issues van het specifieke onderwerp. Er komen casussen en opdrachten aan bod. Een training duurt een tot drie dagen.
Workshop
Een workshop bevat zowel theorie als praktische opdrachten, die gezamenlijk tijdens de sessie besproken worden. Een workshop duurt ongeveer twee tot vier uur.
Incompany
De trainingen van Emerce Academy kun je ook samen met je team of collega’s volgen op een datum en locatie naar keuze.
Kennissessie
Dit zijn korte online presentaties met praktische learnings. Deze sessies zijn gratis toegankelijk voor teamleden met een Emerce-teamabonnement. De sessies kunnen door de leden live gevolgd worden, maar zijn ook Ondemand beschikbaar op Emerce TV.