Logo Emerce Academy

Start nu je volgende uitdaging

Door het ruime portfolio aan hoogwaardige trainingen groei je in no-time van specialist naar expert. De trainingen sluiten aan op vraagstukken uit de dagelijkse praktijk van de e-business professional ​​én bereiden je voor op toekomstige ontwikkelingen binnen het vakgebied.

9/10 Gem. score deelnemers
20+ Uitstekende docenten
2.000+ Tevreden deelnemers

Start nu je volgende uitdaging

Overzicht

Alle
Deep dive
Masterclass
Training
Workshop
Deep dive: Google Analytics 4 (the next step)
6 december (enkele plekken)
13.00 - 16.00 uur
Zoals je weet is het bekendste en meest gebruikte analyseprogramma totaal vernieuwd, zowel aan de voor- als aan de achterkant. Google Analytics (GA4) levert veel nieuwe mogelijkheden op voor het analyseren en rapporteren van data,...
Conversion & Analytics
Medior
Online classroom
Deep dive: Content Formats & Tactieken
8 december 2022
09.30 - 13.00 uur
Social Media is niet meer weg te denken als gevestigd marketingkanaal. Maar hoe kun je met social nou eigenlijk je marketingdoelstellingen behalen?
Digital Marketing
Medior
Online classroom
Deep dive: Power BI to the Next level
8 december 2022
09.30 - 12.30 uur
Meer te weten komen over Power BI? In deze training gaan we diepte in over Power BI.
E-commerce
Senior
Online classroom
Deep dive: Conversie Optimaliseren
9 december 2022
09.00 - 13.00 uur
Wat als je geen of weinig data hebt en toch je conversie wilt optimaliseren? De veelgenoemde methode ‘A/B-testen’ valt bijvoorbeeld af. Hoe ga je dan te werk?
Conversion & Analytics
Senior
Online classroom
Training: Design Thinking
12 en 19 december
09.30 - 16.30 uur
In de training leer je met de combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen.
Digital Projects
Medior
Amsterdam
Deep dive: LinkedIn
13 december 2022
09.30 - 12.30 uur
De mogelijkheden op LinkedIn zijn enorm groot. Als professional op LinkedIn ben jij je ervan bewust dat LinkedIn naast netwerken en updates delen, veel meer kansen biedt. Maar hoe zorg je ervoor dat het beheren...
Digital Marketing
Medior
Online classroom
Deep dive: Video Marketing
13 december 2022
09:30 - 12:30 uur
De verwachting is dat tegen het einde van 2022, de gemiddelde persoon zo’n 100 minuten van zijn of haar dag zal spenderen aan het kijken van online video’s.
Digital Projects
Senior
Online classroom
Deep dive: Branding
15 december 2022
09.30 - 13.00 uur
Sterke merken genereren meer omzet. Volgens de Brand Relevance Index rond 30% meer. Wil je merkgroei met als gevolg meer omzet?
Digital Marketing
Medior
Online classroom
Deep dive: Deep dive: Business Design
15 december 2022
09.00 - 13.00 uur
Vanuit de behoefte van de eindgebruiker worden succesvolle innovaties ontworpen die waarde creëren en zorgen voor competitief voordeel. Dit kan gaan over het aanscherpen van bestaande producten en diensten, maar ook over het ontwerpen van...
Digital Projects
Online classroom
Deep dive: Persona & Customer Journey Mapping
21 december 2022
09.00 uur - 13.00 uur
Wie zijn je klanten? Wat zijn hun behoeftes en wat is hun gedrag? Wat doen ze en hoe ervaren zij dat? Welke stappen zetten zij van bewustwording tot aankoop? En hoe zorg je ervoor dat...
Conversion & Analytics
Senior
Online classroom
Deep dive: Gedragsontwerp
20 januari 2023
09.00 - 13.00 uur
95% van ons gedrag is onbewust. Om in te spelen op het gedrag van je bezoekers, moet je eerst weten hoe gedrag werkt. Wanneer je dit weet, kun je gedrag veranderen door psychologie, design en...
Digital Projects
Medior
Online classroom
Deep dive: Online Personalisatie
24 januari 2023
09:00 - 13:00 uur
Hoe geef je de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon? Leer hoe online personaliseren werkt, dé trend in de digital marketing.
E-commerce
Medior
Online classroom
Deep dive: LinkedIn Advertising
26 januari 2023
09.30 - 13.00 uur
Een bereik van bijna een miljard professionals en extreem specifieke targeting-opties. Waarom is LinkedIn Advertising zo efficiënt? Leer het in deze deep dive.
Digital Marketing
Medior
Online classroom
Deep dive: Metrics voor E-commerce Managers
21 februari 2023
09.30 - 12.30 uur
Steeds meer organisaties maken de transitie naar een datagedreven cultuur. Zo houden ze grip op de organisatie. Ook binnen de e-commerce branche biedt datagedreven werken kansen.
E-commerce
Senior
Online classroom
Training: Advanced Marketing Analytics
9 & 16 maart 2023
09.30 - 16.30 uur
Je wilt meer invloed op marketing beslissingen binnen je organisatie of je eigen beslissingen meer fact based maken?
Digital Marketing
Senior
Amsterdam, Leusden of Haarlem
Training: Online Persuasion
13 maart 2023
09.30 - 16.30 uur
Ons online gedrag wordt veelal bepaald door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli?
Conversion & Analytics
Medior
Amsterdam, Leusden of Haarlem
Training: Advanced SEO
15 en 22 maart
09.30 - 16.30 uur
Advanced SEO verdiept je kennis van SEO en geeft je een voorsprong in de zwaar concurrerende markt van online media, digital marketing en e-commerce.
Conversion & Analytics
Medior
Amsterdam, Leusden of Haarlem
Training: B2B Online Marketing
20 en 27 maart (startgarantie)
09.30 - 16.30 uur
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU?
Digital Marketing
Medior
Amsterdam
Masterclass: Formulieren en Checkouts
18 april 2023
13:00 - 17:00 uur
Formulieren zijn het sluitstuk van elke online business. Of het nu gaat om een offerteaanvraag, een online bestelling, het downloaden van een whitepaper of je nieuwsbrief.
E-commerce
Medior
Online classroom
Masterclass: UX en usability voor e-commerce
23 mei 2023
13.30 - 17.00 uur
Hoe zorg je voor meer online verkoop via je website? Welke usability principes en UX trucjes zorgen ervoor dat je website voor je klanten onweerstaanbaar wordt?
E-commerce
Medior
Online classroom
Deep dive: Opportunity Mapping
Hoe vertaal je klantinzichten en ideeën door naar de juiste acties? Opportunity Mapping helpt je te focussen op kansen en verbeteringen sneller te implementeren.
Digital Projects
Senior
Online classroom
Deep dive: Strategy Sprint
Wat is strategie? Als het aan ons ligt is het geen schrijfoefening van 200+ pagina’s. Strategie gaat over keuzes maken en een route kiezen die de beste kans van slagen heeft.
Digital Projects
Medior
Online classroom
Deep dive: Discovery Sprint
Heb je ook wel eens veel moeite en energie gestoken in het ontwikkelen van een nieuwe feature of product, om er dan vervolgens achter te komen dat er helemaal geen behoefte is?
Digital Projects
Senior
Online classroom
Deep dive: TikTok
Bijna 1.4 miljard mensen maken in 2022 gebruik van TikTok. Het platform is dé plek om jongere doelgroepen te bereiken en steeds meer bedrijven behalen indrukwekkende resultaten met TikTok-marketing. Waarom werkt dit zo goed en...
Digital Marketing
Medior
Online classroom
Training: Conversie Optimalisatie
De wereld van conversie optimalisatie is continue in ontwikkeling. Vanzelfsprekend wil je een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker.
Conversion & Analytics
Medior
Haarlem
Workshop: Visual Thinking
Zakelijk tekenen stelt je in staat om kennis en ideeën snel en helder over te brengen, ook in de organisatie waar jij werkzaam bent.
Digital Projects
Medior
Online classroom
Wat past er bij jou?
Deep dive
Tijdens deze sessie pakken we heel grondig één bepaald onderwerp beet. Zo verdiep je je in oplossingen, onderzoek je gezamenlijk een casus of verken je nieuwe, innovatieve ideeën. Een deep dive duurt ongeveer twee tot vier uur.
Masterclass
Bij een masterclass krijg je les van een internationale thought leader. Hij of zij praat je helemaal bij over het onderwerp van zijn of haar expertise. Een masterclass duurt ongeveer drie tot vier uur.
Training
In een training neem je de tijd om dieper of breder op een specifiek onderwerp in te gaan en kennis te maken met de belangrijkste kenmerken en issues van het specifieke onderwerp. Er komen casussen en opdrachten aan bod. Een training duurt een tot drie dagen.
Workshop
Een workshop bevat zowel theorie als praktische opdrachten, die gezamenlijk tijdens de sessie besproken worden. Een workshop duurt ongeveer twee tot vier uur.
Incompany
De trainingen van Emerce Academy kun je ook samen met je team of collega’s volgen op een datum en locatie naar keuze.