Logo Emerce Academy

Start nu je volgende uitdaging

Door het ruime portfolio aan hoogwaardige trainingen groei je in no-time van specialist naar expert. De trainingen sluiten aan op vraagstukken uit de dagelijkse praktijk van de e-business professional ​​én bereiden je voor op toekomstige ontwikkelingen binnen het vakgebied.

9/10 Gem. score deelnemers
20+ Uitstekende docenten
2.000+ Tevreden deelnemers

Start nu je volgende uitdaging

Overzicht

Alle
Deep dive
Masterclass
Training
Workshop
Training: Advanced Marketing Analytics
6 en 13 juni (nog 1 plek)
09.30 - 16.30 uur
Wil je meer invloed hebben op marketingbeslissingen in je organisatie of wil je je eigen beslissingen meer op feiten baseren? Maak een volgende stap richting geavanceerde analyses met deze training.
Digital Marketing
Amsterdam
Training: Design Thinking
6 en 13 juni (startgarantie)
09.30 - 16.30 uur
In de training leer je met de combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen.
Digital Projects
Medior
Leusden
Deep dive: Branding & Positionering
8 en 15 juni (startgarantie)
09.30 - 12.30 uur
Een krachtig merk kan leiden tot aanzienlijke omzetgroei. Uit onderzoek blijkt dat sterke merken tot wel 30% meer omzet kunnen genereren volgens de Brand Relevance Index. Wil jij ook meer omzet door het opbouwen van...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: ChatGPT voor E-commerce
26 juni (startgarantie)
09:00 - 12:30 uur
Ontdek de krachtige combinatie van ChatGPT en E-commerce. In deze sessie delen we praktische tips en tricks voor ChatGPT waar je direct mee aan de slag kunt. Je leert de tool inzetten om meer klanten...
E-commerce
Online classroom
Training: Online Persuasion
13 juni (startgarantie)
09.30 - 16.30 uur
Meer dan 95% van onze beslissingen nemen we onbewust. Hoe reageert ons brein op verschillende prikkels? En nog belangrijker, hoe kun je dit gedrag beïnvloeden om je marketingdoelen te bereiken? Tijdens deze training leer je...
Conversion & Analytics
Leusden
Deep dive: Scenario Planning
13 en 20 juni 2023
09:30 - 13:00 uur
Dat de toekomst niet consistent voorspelbaar is, werd in 2020 pijnlijk duidelijk. Het is gemakkelijk om te denken dat alles hetzelfde blijft, of dat de wereld zich op dezelfde manier zal blijven ontwikkelen in de...
Digital Projects
Online classroom
Deep dive: Employer Branding
16 en 23 juni (startgarantie)
10:00 - 11.30 uur
Een sterke employer brand laat de mensen achter het bedrijf zien en maakt de cultuur in jullie bedrijf tastbaar. Het reflecteert wie jullie zijn als werkgever en waarom werknemers zo graag voor jullie werken. Een...
Digital Marketing
Online classroom
Training: Growth Hacking
20 en 27 juni (startgarantie)
09:30 - 16:30
Wil jij je ontwikkelen om je als marketeer aan te kunnen passen aan de eisen van de toekomst? Met deze training ontwikkel je een andere mindset en nieuwe vaardigheden.
Digital Marketing
Medior
Utrecht
Deep dive: Instagram Marketing
20 juni 2023
09:30 - 13:00 uur
Instagram is hét social media platform van nu. Ondanks nieuwe platformen die opkomen blijft Instagram innoveren en is het een zeer compleet platform voor personal brands, creators en bedrijven. Hoe je het maximale uit Instagram...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: AI in copywriting en conversie
27 juni & 4 juli (startgarantie)
09:30 - 12:30 uur
AI tools zoals ChatGPT zetten ons vak op zijn kop. Wil jij als marketeer, ondernemer of communicatieprofessional leren hoe je AI slim inzet voor meer conversie? Wil je leren welke vragen je aan de AI-apps...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Video Marketing
6 juli 2023
09:30 - 12:30 uur
Video is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en de populariteit van dit medium blijft groeien. Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 80% van de consumenten de voorkeur geeft aan video boven...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Haal het maximale uit je Google Ads budget
11 juli 2023
09:30 - 12:30 uur
Google's campagnebudgetten in bedwang houden is een uitdaging. Vaak suggereren zowel automatisch gegenereerde, als door je Google-contactpersoon, aangeboden aanbevelingen om simpelweg je budget te verhogen. In een wereld van automatisering en beperkte advertentiebudgetten willen we...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: TikTok Advertising
27 juli 2023
09:00 - 13:00 uur
TikTok is niet meer weg te denken uit het social media landschap en groeit razendsnel in populariteit. Ontdek tijdens deze training hoe je als bedrijf optimaal gebruik kunt maken van TikTok advertising om je doelstellingen...
Digital Marketing
Online classroom
Masterclass: Formulieren en Checkouts
3 en 17 augustus 2023
13:00 - 17:00 uur
Bij elke website spelen formulieren een belangrijke rol. Of het nu gaat om het aanvragen van een offerte, het plaatsen van een online bestelling, het downloaden van een whitepaper, het inschrijven voor een opleiding of...
E-commerce
Online classroom
Deep dive: Persona & Customer Journey Mapping
21 en 28 augustus 2023
09:30 - 12:30 uur
Ben jij op zoek naar manieren om de klantbeleving van je bedrijf te verbeteren en klanten terug te laten komen? Wil je meer inzicht krijgen in de behoeften en het gedrag van je klanten en...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Power BI (advanced)
7 en 14 september 2023
13.00 - 15.30 uur
Wil je je Power BI skills naar het volgende niveau tillen? In deze tweedaagse training gaan we dieper in op Power BI. Deze training is speciaal ontworpen voor ontwikkelaars van Power BI rapportages. Ontdek op...
E-commerce
Online classroom
Deep dive: Opportunity Mapping
Hoe vertaal je klantinzichten en ideeën door naar de juiste acties? Opportunity Mapping helpt je te focussen op kansen en verbeteringen sneller te implementeren.
Digital Projects
Senior
Online classroom
Deep dive: Online Personalisatie
3 en 10 oktober 2023
09:00-12:00 uur
Hoe geef je de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon? Leer hoe online personaliseren werkt, dé trend in de digital marketing.
E-commerce
Online classroom
Training: Advanced SEO
5 en 12 oktober 2023
09.30 - 16.30 uur
Je SEO strategie is ontwikkeld en geïmplementeerd en nu? Tijdens de training Advanced SEO verdiep je je kennis en geef je de zoekmachine optimalisatie van je website een boost. Krijg een voorsprong in de zwaar...
Conversion & Analytics
Amersfoort
Deep dive: Strategy Sprint
Wat is strategie? Als het aan ons ligt is het geen schrijfoefening van 200+ pagina’s. Strategie gaat over keuzes maken en een route kiezen die de beste kans van slagen heeft.
Digital Projects
Medior
Online classroom
Training: B2B Online Marketing
31 oktober en 7 november
09.30 - 16.30 uur
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU?
Digital Marketing
Leusden
Deep dive: Discovery Sprint
Heb je ook wel eens veel moeite en energie gestoken in het ontwikkelen van een nieuwe feature of product, om er dan vervolgens achter te komen dat er helemaal geen behoefte is?
Digital Projects
Senior
Online classroom
Deep dive: Gedragsontwerp
95% van ons gedrag is onbewust. Om in te spelen op het gedrag van je bezoekers, moet je eerst weten hoe gedrag werkt. Wanneer je dit weet, kun je gedrag veranderen door psychologie, design en...
Digital Projects
Medior
Online classroom
Deep dive: Metrics voor E-commerce Managers
Steeds meer organisaties maken de transitie naar een datagedreven cultuur. Zo houden ze grip op de organisatie. Ook binnen de e-commerce branche biedt datagedreven werken kansen.
E-commerce
Senior
Online classroom
Deep dive: LinkedIn
De mogelijkheden op LinkedIn zijn enorm groot. Als professional op LinkedIn ben jij je ervan bewust dat LinkedIn naast netwerken en updates delen, veel meer kansen biedt. Maar hoe zorg je ervoor dat het beheren...
Digital Marketing
Online classroom
Masterclass: UX en Usability voor e-commerce
Veel e-commerce bedrijven lopen potentiële omzet mis door een gebrek aan klantgerichtheid, een zwakke eigen identiteit en een gebrek aan kennis om bezoekers om te zetten in klanten. Maar hoe zorg je ervoor dat je...
E-commerce
Online classroom
Deep dive: Google Analytics 4 (the next step)
Zoals je weet is het bekendste en meest gebruikte analyseprogramma totaal vernieuwd, zowel aan de voor- als aan de achterkant. Google Analytics (GA4) levert veel nieuwe mogelijkheden op voor het analyseren en rapporteren van data,...
Conversion & Analytics
Online classroom
Masterclass: Omnichannel Retail
Je (potentiële) klanten komen op verschillende manieren met je merk of product in aanraking, van social media tot bushokjesadvertenties en marketplaces. Klantreizen worden steeds meer omnichannel. Hoe optimaliseer je je touchpoints voor een vlekkeloze klantreis...
E-commerce
Online classroom
Masterclass: Google Analytics 4 voor managers [ENG]
In de komende maanden moeten alle gebruikers van Google Analytics een migratie naar Google Analytics 4 uitvoeren. In deze nieuwe versie zijn veel kernelementen gewijzigd, ook zijn er nieuwe mogelijkheden toegevoegd. Google heeft nieuwe engines...
Conversion & Analytics
Google Amsterdam
Deep dive: Growth Leadership
Als teamlead ben jij de drijvende kracht achter de groei en het succes van je organisatie. Maar hoe kun je als leider groei benaderen en een duurzame groeistrategie ontwikkelen? En nog belangrijker, hoe blijf je...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Conversie Optimalisatie met Beperkte Data
11 en 18 juli 2023
09:30 - 12:30 uur
Wil je je conversie optimaliseren, maar heb je niet genoeg data om betrouwbare A/B-testen uit te voeren? Veel bedrijven hebben simpelweg niet genoeg websiteverkeer om betrouwbare resultaten te krijgen. En met nieuwe wetgeving die het...
Conversion & Analytics
Online classroom
Workshop: Visual Thinking
Zakelijk tekenen stelt je in staat om kennis en ideeën snel en helder over te brengen, ook in de organisatie waar jij werkzaam bent.
Digital Projects
Medior
Online classroom
Masterclass: Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering
Digitale transformatie heeft niet alleen te maken met technologie verandering maar vooral ook met mensen. Digitale transformatie heeft voorlopers nodig die muren in hun organisaties doorbreken. Ondanks vele mooie woorden zijn veel organisaties nog steeds...
Digital Marketing
Online classroom
Wat past er bij jou?
Deep dive
Tijdens deze sessie pakken we heel grondig één bepaald onderwerp beet. Zo verdiep je je in oplossingen, onderzoek je gezamenlijk een casus of verken je nieuwe, innovatieve ideeën. Een deep dive duurt ongeveer twee tot vier uur.
Masterclass
Bij een masterclass krijg je les van een internationale thought leader. Hij of zij praat je helemaal bij over het onderwerp van zijn of haar expertise. Een masterclass duurt ongeveer drie tot vier uur.
Training
In een training neem je de tijd om dieper of breder op een specifiek onderwerp in te gaan en kennis te maken met de belangrijkste kenmerken en issues van het specifieke onderwerp. Er komen casussen en opdrachten aan bod. Een training duurt een tot drie dagen.
Workshop
Een workshop bevat zowel theorie als praktische opdrachten, die gezamenlijk tijdens de sessie besproken worden. Een workshop duurt ongeveer twee tot vier uur.
Incompany
De trainingen van Emerce Academy kun je ook samen met je team of collega’s volgen op een datum en locatie naar keuze.