Logo Emerce Academy

Start nu je volgende uitdaging

Door het ruime portfolio aan hoogwaardige trainingen groei je in no-time van specialist naar expert. De trainingen sluiten aan op vraagstukken uit de dagelijkse praktijk van de e-business professional ​​én bereiden je voor op toekomstige ontwikkelingen binnen het vakgebied.

9/10 Gem. score deelnemers
20+ Uitstekende docenten
2.000+ Tevreden deelnemers

Start nu je volgende uitdaging

Overzicht

Alle
Deep dive
Masterclass
Training
Workshop
Deep dive: Google Analytics 4 en Looker Studio
11 en 16 december 2024 (startgarantie)
09:30 - 12:00 uur
Google Analytics (GA4) is volledig vernieuwd, zowel aan de voor- als de achterkant en biedt talloze nieuwe mogelijkheden om data te analyseren en rapporteren. Met GA4 kun jij nog beter data-gedreven beslissingen nemen en waardevolle...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: E-commerce KPI’s
17 december 2024 (startgarantie)
09:30 - 12:30 uur
E-commerce bedrijven worstelen vaak met het begrijpen en sturen op de juiste KPI's. De vraag is niet alleen welke KPI's je moet monitoren, maar ook hoe je ze kunt interpreteren om betere resultaten te behalen....
E-commerce
Online classroom
Training: Online Persuasion
15 januari 2025
09.30 - 16.30 uur
Meer dan 95% van onze beslissingen nemen we onbewust. Hoe reageert ons brein op verschillende prikkels? En nog belangrijker, hoe kun je dit gedrag beïnvloeden om je marketingdoelen te bereiken? Tijdens deze training leer je...
Conversion & Analytics
Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Online of Utrecht
Training: B2B Online Marketing
20 en 27 januari 2025
09.30 - 16.30 uur
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van...
Digital Marketing
Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Utrecht of Online
Deep dive: Google Ads fundamentals
23 en 30 januari 2025
09:30 uur tot 12:30 uur
De rol van de SEA specialist in 2025 verschilt sterk van die van 10 jaar geleden. Dit betekent niet dat de SEA specialist minder relevant is. Integendeel, de rol is belangrijker dan ooit, maar ziet...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Digital Product Management
24 en 31 januari en 7 februari 2025 (startgarantie)
09:30 - 12:30 uur
Als product owner of product manager wordt je vaak geconfronteerd met het feit dat je niet de eigenaar bent van het product. Met een SPSO-certificaat op zak en kennis van hoe je een feature moet...
Digital Projects
Online classroom
Training: Advanced SEO
27 januari en 10 februari 2025
09:30 - 16:30 uur
Je SEO strategie is ontwikkeld en geïmplementeerd en nu? Tijdens de training Advanced SEO verdiep je je kennis en geef je de zoekmachine optimalisatie van je website een boost. Krijg een voorsprong in de zwaar...
Conversion & Analytics
Leusden of online
Masterclass: Omnichannel Retail
29 januari 2025
09:00 - 12:30 uur
Je (potentiële) klanten komen op verschillende manieren met je merk of product in aanraking, van social media tot bushokjesadvertenties en marketplaces. Klantreizen worden steeds meer omnichannel. Hoe optimaliseer je je touchpoints voor een vlekkeloze klantreis...
E-commerce
Online classroom
Training: Design Thinking
3 en 10 februari 2025
09.30 - 16.30 uur
Design Thinking verandert je kijk op problemen. Door creatief en analytisch denken te combineren, ontdek je nieuwe inzichten en ideeën. Tijdens de Design Thinking training ga je hier actief mee aan de slag.
Digital Projects
Leusden of Online
Deep dive: Conversie Optimalisatie met Beperkte Data
3 en 10 februari 2025
09:30 uur tot 12:30 uur
Wil je de conversie optimaliseren, maar heb je niet voldoende data om betrouwbare A/B-testen uit te voeren? Veel bedrijven hebben simpelweg niet genoeg websiteverkeer om betrouwbare resultaten te krijgen. En met nieuwe wetgeving die het...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Bouw je eigen ChatGPT
4 en 11 februari 2025
09:30 - 12:30 uur
Wil je je eigen virtuele assistent bouwen en slimmer werken? Dan is nu het moment om je eigen GPT te creëren. Het bouwen van je eigen GPT's is de toekomst. In 3 maanden tijd zijn...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Visual strategieën voor ecommerce
5 en 12 februari 2025
09:30 uur - 12:30 uur
Wist je dat beeld 60.000 keer sneller wordt verwerkt door ons brein dan tekst? En dat 66% van de online shoppers de kwaliteit van een productafbeelding bepalend vindt voor een aankoop? Ontdek tijdens deze deep...
E-commerce
Online classroom
Masterclass: Managen zonder Macht
6 en 13 februari 2025
09:30 - 12:30 uur
Geef het beste van jezelf aan je team, en zij geven je het beste terug. Maar, hoe doe je dat? Door te managen zonder macht. Ontdek tijdens deze masterclass de kracht van effectief leiderschap zonder...
E-commerce
Online classroom
Training: Growth Marketing
12 februari en 5 maart 2025
09:30 - 16:30
Wil jij je ontwikkelen om je als marketeer aan te kunnen passen aan de eisen van de toekomst? Growth Hacking is gericht op het bereiken van significante en versnelde bedrijfsgroei. Met deze training ontwikkel je...
Digital Marketing
Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Utrecht of Online
Deep dive: TikTok Fundamentals
13 februari 2025
09:30 - 12:30 uur
TikTok is niet langer alleen een platform voor jongeren; het is het snelst groeiende social media platform in Nederland met meer dan 6 miljoen gebruikers. Voor merken en ondernemers biedt TikTok een unieke kans om...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: E-commerce Fundamentals
20 februari 2025
09:00 - 13:00 uur
E-commerce draait om meer dan alleen een product aanbieden online. Hoe bouw je een effectief e-commerce proces op dat klanten trekt, converteert en zorgt voor een vlekkeloze levering? Hoe verschilt het tussen business-to-consumer en business-to-business?...
E-commerce
Online classroom
Deep dive: SEA Budget Management
4 maart 2025
09:30 - 12:30 uur
Google's campagnebudgetten in bedwang houden is een uitdaging. Vaak suggereren zowel automatisch gegenereerde, als door je Google-contactpersoon, aangeboden aanbevelingen om simpelweg je budget te verhogen. In een wereld van automatisering en beperkte advertentiebudgetten willen we...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Video Shorts
5 maart 2024
09:30 - 13:00 uur
Social media draait meer dan ooit om korte video’s. De platforms van vandaag - YouTube Shorts, LinkedIn Shorts, Instagram Reels, en TikTok - bieden een ongekende kans om een breed publiek aan te spreken en...
Digital Marketing
Online classroom
Training: Advanced Marketing Analytics
5 en 12 maart 2025
09.30 - 16.30 uur
Wil je meer invloed hebben op marketingbeslissingen in je organisatie of wil je je eigen beslissingen meer op feiten baseren? Maak een volgende stap richting geavanceerde analyses met deze training.
Digital Marketing
Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Utrecht of Online
Deep dive: TikTok strategie & advertising
6 en 13 maart 2025
09:30 - 12:30 uur
TikTok blijft zich ontwikkelen, en om echt succesvol te zijn, moet je meer doen dan alleen de basis beheersen. Deze deep dive biedt je de nieuwste inzichten en technieken om TikTok strategisch in te zetten....
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: AI Marketing Strategie
20 en 27 maart 2025
09:30 - 12:30 uur
Wist je dat je geen datawetenschapper hoeft te zijn om een succesvolle AI-marketingstrategie op te zetten? Het draait om het begrijpen van AI en het ontwikkelen van vaardigheden om marketinguitdagingen anders aan te pakken. Deze...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Video Marketing
Video is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en de populariteit van dit medium blijft groeien. Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 80% van de consumenten de voorkeur geeft aan video boven...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Persona & Customer Journey Mapping
Ben jij op zoek naar manieren om de klantbeleving van je bedrijf te verbeteren en klanten terug te laten komen? Wil je meer inzicht krijgen in de behoeften en het gedrag van je klanten en...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Google Ads: creatie & testing
Je hebt de tijd genomen om kwalitatieve RSA’s te schrijven. Je inspanning wordt beloond met een uitstekende ad strength score. Je zet je RSA live, observeert de prestaties en concludeert dat je er meer van...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: ChatGPT in copywriting & conversie
AI tools zoals ChatGPT zetten ons vak op zijn kop. Wil jij als marketeer, ondernemer of communicatieprofessional leren hoe je AI slim inzet voor meer conversie? Wil je leren welke vragen je aan de AI-apps...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Influencer Marketing Strategie
Het is duidelijk waarom influencers steeds populairder worden. Steeds meer consumenten hechten waarde aan mond-tot-mondreclame; maar liefst 92% van hen vertrouwt op aanbevelingen, zelfs van onbekenden. Ontdek tijdens deze training hoe je een influencer marketing...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: SEO Copywriting mét AI
Hoe bereik je een hoge positie in de zoekresultaten met je website? Is Google nog steeds relevant in het tijdperk van ChatGPT en AI? Hoe kan AI je helpen om topposities in Google te bereiken?...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Workshops en sprints faciliteren
Hoe kun je een uitweg vinden uit eindeloze vergaderingen en inefficiënte overleggen? Wil je leren hoe je workshops en sprints effectief faciliteert voor gefocuste, energieke teams met concrete resultaten? Tijdens deze training leer je de...
Digital Projects
Online classroom
Deep dive: Growth Leadership
Als teamlead ben jij de drijvende kracht achter de groei en het succes van je organisatie. Maar hoe kun je als leider groei benaderen en een duurzame groeistrategie ontwikkelen? En nog belangrijker, hoe blijf je...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Retentie Growth Hacking
Klantretentie is een van de belangrijkste factoren voor bedrijfsgroei: als je retentie slecht is, ben je een lekkende emmer aan het vullen. In deze training ga je stap-voor-stap de frameworks leren toepassen om je retentieproblemen...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: SEO Copywriting
Hoe zorg je ervoor dat je website bovenaan in de zoekresultaten verschijnt? Wat is de sleutel tot het vergroten van je online zichtbaarheid en het aantrekken van meer bezoekers? In deze deep dive leer je...
Conversion & Analytics
Online classroom
Deep dive: Google Tag Manager
Hoe meet je gebruikersinteracties en installeer je third-party pixels met aandacht voor privacy en wetgeving? Onze Google Tag Manager deep dive biedt praktische vaardigheden om je digitale strategie te optimaliseren. Ontdek de details over doelgroep,...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Virtuele Merkambassadeurs
Generatieve AI verandert de manier waarop merken communiceren met mensen. De ontwikkeling van chatbots, virtuele influencers en AI companions als Pi en Replika komen nu samen. Virtuele merkambassadeurs maken merken persoonlijker. Deze technologie biedt nieuwe...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Performance Branding
Recent onderzoek toont aan dat lead generation vraag vastlegt, maar geen nieuwe vraag creëert. De onderscheidende marketeer omarmt performance branding. Meer potentiële klanten effectiever en efficiënter in de funnel: dat is de nieuwe standaard!
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Toekomst van SEO
Wat is de impact van Search Generative Experience (SGE), Google AI Overviews op SEO? Search staat op het punt volledig te veranderen. Met de opkomst van AI en nieuwe zoek gewoonten is het essentieel om...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: GA4 Personalisatie & Privacy-proof targeting
Privacy is een van de meest besproken onderwerpen in de digitale wereld. Regelgeving zoals de AVG en CCPA dwingt bedrijven om alternatieve methoden te vinden voor het verzamelen en analyseren van gegevens. Ontdek tijdens deze...
Digital Marketing
Online classroom
Masterclass: Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering
Digitale transformatie heeft niet alleen te maken met technologie verandering maar vooral ook met mensen. Digitale transformatie heeft voorlopers nodig die muren in hun organisaties doorbreken. Ondanks vele mooie woorden zijn veel organisaties nog steeds...
Digital Marketing
Online classroom
Deep dive: Branding & Positionering
Een krachtig merk kan leiden tot aanzienlijke omzetgroei. Uit onderzoek blijkt dat sterke merken tot wel 30% meer omzet kunnen genereren volgens de Brand Relevance Index. Wil jij ook meer omzet door het opbouwen van...
Digital Marketing
Online classroom
Wat past er bij jou?
Deep dive
Tijdens deze sessie pakken we heel grondig één bepaald onderwerp beet. Zo verdiep je je in oplossingen, onderzoek je gezamenlijk een casus of verken je nieuwe, innovatieve ideeën. Een deep dive duurt ongeveer twee tot vier uur.
Masterclass
Bij een masterclass krijg je les van een internationale thought leader. Hij of zij praat je helemaal bij over het onderwerp van zijn of haar expertise. Een masterclass duurt ongeveer drie tot vier uur.
Training
In een training neem je de tijd om dieper of breder op een specifiek onderwerp in te gaan en kennis te maken met de belangrijkste kenmerken en issues van het specifieke onderwerp. Er komen casussen en opdrachten aan bod. Een training duurt een tot drie dagen.
Workshop
Een workshop bevat zowel theorie als praktische opdrachten, die gezamenlijk tijdens de sessie besproken worden. Een workshop duurt ongeveer twee tot vier uur.
Incompany
De trainingen van Emerce Academy kun je ook samen met je team of collega’s volgen op een datum en locatie naar keuze.