Discovery: Leer wat je klanten beweegt
Met deze deep dive leer je succesvolle producten of campagnes ontwikkelen door je inzicht in klantbehoeftes en de klantreis te vergroten. Deze deep dive is speciaal ontwikkeld voor (content)marketeers, communicatieadviseurs, marketing-, innovatiemanagers.
Omschrijving
De sleutel tot succesvolle producten en marketing is inzicht in de motivaties, zorgen en behoeftes van je klant. In deze deep dive leer je de beginselen van een discovery mindset. Verschillende onderzoeksmethoden en frameworks die je kan inzetten om beter te begrijpen wat je klanten beweegt komen aan bod.
Deze deepdive is onderdeel van drie workshops, dit is de eerste workshop. Volg ook Storytelling: zo maak je impact met je verhaal (deel 2) en Meet de impact van je content (deel 3) . Met deze serie ontwikkel je de kennis om van begin tot eind succesvolle producten of campagnes te ontwikkelen.
Tijdens deze training
met cases en voorbeelden
Resultaten
Jouw docent

20+ jaar ervaring als productontwerper en onderzoeker in een breed scala aan digitale concepten. Ze houdt van het ontdekken van de behoeften en marktkansen van klanten, het maken van prototypes en het testen van zakelijke ideeën. In 2003 gestart met Angi Studio, een onderzoeksbureau in Den Haag.
Discovery: Leer wat je klanten beweegt
Design Thinking
Gedragsontwerp
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!
