Google Analytics 4 voor managers [ENG]
Google heeft nieuwe engines voor machine learning en voorspelling toegevoegd die een sterkere verbinding hebben met Google Cloud en een focus op activatie van data. Google heeft hiermee de agenda met analytics volledig veranderd.
Wat zijn de uitdagingen en kansen van Google Analytics 4, en hoe waarborg je een rendement op analyse voor het bedrijf? Om zoveel mogelijk waarde uit de tool te blijven halen is dit hét moment om uw kennis te updaten.
We kijken naar de zakelijke, strategische en operationele kant van Google Analytics. De masterclass heeft een niet-technische insteek en is dan ook bedoeld voor degenen die behoefte hebben aan een overzicht van de mogelijkheden van GA4, maar de daadwerkelijke bediening van de tool delegeren aan hun team. Voorbeelden van functies voor wie deze training geschikt is zijn marketingmanagers, digitale managers, CMO’s en CDO’s.
Omschrijving
Tijdens deze Masterclass leer je hoe je met GA4 data verzamelt, integreert ,analyseert en activeert om je doelstellingen zo goed mogelijk te ondersteunen.
De sessie gaat ook dieper in op de problemen rond GA4 en compliance. Google Analytics is niet illegaal als het correct is ingesteld.
Deze masterclass helpt je je kansen te managen, je gegevens te orkestreren en een specifiek en duidelijk meetbaar rendement op analyse te leveren.
De tekst in het Engels kun je hier vinden.
Tijdens deze training
Resultaten
In een notendop: alles wat je als gebruiker moet weten om te profiteren van de tool en je mensen en partners te begeleiden om GA4 effectief te gebruiken.
Master

Steen is een van de toonaangevende specialisten ter wereld als het gaat om commerciële analyse. Hij heeft vanaf het begin met Google Analytics gewerkt en heeft voor Google trainingen over Google Analytics gegeven in heel Europa.
Hij woont in Kopenhagen en heeft de afgelopen 10 jaar keynotes gehouden over commerciële analyses en het halen van bedrijfswaarde uit Google Analytics. Dit deed hij over de hele wereld. Van Silicon Valley tot Vancouver, van Dubai tot Mumbai en uiteraard in Europa.
Met ervaring bij grote merken als Apple, LEGO, IKEA, Cisco en L’Oréal begrijpt hij de complexiteit van digitale analyse in een zakelijke context. IIH Nordic, het bureau dat hij in 2005 mede oprichtte, is al 10 keer verkozen tot beste analysebureau van Denemarken en is 6 keer genomineerd als het beste databureau ter wereld.
Google Analytics 4 voor managers [ENG]
Google heeft nieuwe engines voor machine learning en voorspelling toegevoegd die een sterkere verbinding hebben met Google Cloud en een focus op activatie van data. Google heeft hiermee de agenda met analytics volledig veranderd.
Wat zijn de uitdagingen en kansen van Google Analytics 4, en hoe waarborg je een rendement op analyse voor het bedrijf? Om zoveel mogelijk waarde uit de tool te blijven halen is dit hét moment om uw kennis te updaten.
AI in copywriting en conversie
Persona & Customer Journey Mapping
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!
