Google Analytics 4 (the next step)
Dataliefhebbers die nu gebruik maken van standaard rapportages en graag naar een customized aanpak willen binnen Google Analytics 4. In deze training gaan we ervan uit dat je organisatie GA4 al heeft geïmplementeerd of daar ver mee is.
Omschrijving
In drie uur tijd leer je hoe je als organisatie gebruikt maakt van alle kansen die GA4 biedt. Na deze deep dive begrijp je wat er is veranderd in de manier waarop je data verzameld ten opzichte van GA3. Je leert hoe je in een rapportage inzicht krijgt in data die voor jou relevant zijn.
Samen met de docent ga je aan de slag met customized rapportages binnen Google Analytics 4. Voorafgaand aan deze training deel je daarom ook je use case, zodat we tijdens de training hiermee aan de slag kunnen gaan.
Met deze kennis ben je beter in staat om data-gedreven beslissingen te maken en je beslissingen te valideren in de vorm van een eigen rapportage.
Tijdens deze training
○ Interface
○ Bestaande rapportages
○ Configuratie
○ Funnels
○ User info
○ Segmenten
○ Metriek definities
○ Analyse conclusie
○ KPIs
Resultaten
Docent

Jeroen Bijl is een data analist met meer dan 7 jaar ervaring. Hij werkt voor klanten als Marktplaats, Action en Leen Bakker. Zijn ervaringen in verschillende bedrijven neemt hij mee naar deze Deep Dive.
Google Analytics 4 Excellence voor managers [ENG]
Google heeft nieuwe engines voor machine learning en voorspelling toegevoegd die een sterkere verbinding hebben met Google Cloud en een focus op activatie van data. Google heeft hiermee de agenda met analytics volledig veranderd.
Wat zijn de uitdagingen en kansen van Google Analytics 4, en hoe waarborg je een rendement op analyse voor het bedrijf? Om zoveel mogelijk waarde uit de tool te blijven halen is dit hét moment om uw kennis te updaten.
AI in copywriting en conversie
Persona & Customer Journey Mapping
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!
