Instagram Marketing
Deze deep dive is bedoeld voor experts die zich bezighouden met online communiceren, marketing en social media. Denk hierbij aan social media managers, (online) marketeers, content creators, content marketeers, marketing managers, e-commerce managers, online specialisten, community managers, brand managers en product managers. Voor deze deep dive is een basiskennis van Instagram en al haar functionaliteiten vereist.
Omschrijving
Tijdens deze training leer je alle ins en outs van Instagram. Van features tot aan content strategie. Ontdek welke content scoort en hoe je het algoritme onder controle krijgt. We bekijken samen een goed voorbeeld van een content kalender en je leert hoe je ervoor zorgt dat klanten je gaan DM’en zodat je sales kunt maken via organische marketing.
Na deze deep dive weet je alles over Instagram, zelfs de geheimen van de grootste brands. Verwacht een deep dive vol praktische tips, voorbeelden, opdrachten en inspirerende cases, die je aan het denken zet én helpt Instagram (nog verder) te veroveren.
Tijdens deze training
Jouw docent

Docent Dennis Sanchez zal je meenemen in de wereld van LinkedIn Ads. Hij is werkzaam als Social Media Lead bij T-Mobile en is freelancer bij meerdere opdrachtgevers waarvoor hij advertenties bouwt. LinkedIn Campaign Manager heeft geen geheimen meer voor hem en straks ook niet meer voor jou.
Ethiek in een Digitale Wereld
Als de samenleving verandert, veranderen de regels, zowel de formele als de informele. Maar met name de formele regels lopen vaak ver achter op de realiteit van de technische mogelijkheden. Welke grenzen moeten we (voor onszelf) stellen en welke regels moeten we veranderen?
Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering
Innovatieve Verdienmodellen
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!
