Online Personalisatie
Deze deep dive is voor iedereen die bezig is met personalisatie, de conversie en/of usability van een website. Professionals die hiermee het verschil maken zijn (online) marketeers, webshop-, product-, category managers, content specialisten, conversie marketeers, UX designers, maar ook voor marketing- en communicatiespecialisten, uitgevers, ondernemers en startups.
Omschrijving
Met online personalisatie zorg je ervoor dat je klant in het oerwoud van content alleen de informatie ziet die voor hem echt bruikbaar is. Hierdoor voelt de bezoeker van een website zich meer in control over welke informatie hij tot zich neemt, wat leidt tot een betere online ervaring. Uiteindelijk vertaalt zich dat in betere marketingresultaten. Hoe je dat bereikt en hoe je je website personaliseert, hoor je tijdens deze deep dive.
Tijdens deze training leer je hoe je met online personalisatie je conversie doelstellingen kan verhogen. Je leert hoe je op basis van data- en klantinzichten relevante dialogen kunt maken waarmee je de beleving van de bezoeker optimaliseert en meer resultaat behaalt met je website. Je leert niet alleen wat Online Personalisatie is en wat je ermee kan bereiken, maar je leert ook bezoekers herkennen, profielen opbouwen en hoe je met de juiste boodschap de meeste impact kan halen.
Programma
Ontdek de essentie van personalisatie, leer strategieën en de toepassing van segmentatie, customer journeys en gepersonaliseerde content tijdens deze training. Daarnaast helpen we je bij het opstellen van je eigen online personalisatie plan, zodat je direct kunt starten met het creëren van impactvolle gepersonaliseerde ervaringen.
Ga verder met het ontwikkelen van je eigen online personalisatie plan en leer valkuilen te vermijden. Daarnaast krijg je een demo van Squeezely, waarbij je de werking en het dashboard van dit platform leert kennen.
Resultaten
Kortom, je hebt na de training de kennis en vaardigheden om online personalisatie succesvol te implementeren in je organisatie en te profiteren van best practices op dit gebied.
Docent

Sietske Vaessen is een ervaren CRO-consultant bij iO op campus Amsterdam. Ze heeft een bewezen staat van dienst in het optimaliseren van de online customer journey voor bedrijven zoals Verf.nl, Herinneringen op Linnen, Businbedrijf, Brunel, QWIC en Eccellente. Haar expertise omvat onder andere online personalisatie, A/B-testen, data-analyse, persuasion en UX. Sietske is gepassioneerd om organisaties te helpen groeien en succesvol te zijn in het digitale landschap.
Managen zonder Macht
ChatGPT voor E-commerce
Omnichannel Retail
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!
