Persona & Customer Journey Mapping
Digitale professionals die zich bezig (gaan) houden met user experience, zoals: Digitaal strategen, UX designers, service designers, conversie-specialisten, online marketeers, product owners, e-commerce managers, marketing- en communicatiespecialisten en startende ondernemers (startups).
Omschrijving
Leer tijdens deze deep dive hoe je met persona’s en customer journeys zorgt voor de ultieme klantbeleving. Ontdek waar je klanten op zitten te wachten en hoe je jezelf blijft onderscheiden. Zorg dat je klanten terugkomen, blijven en positief aanbevelen.
Persona’s helpen je de klant écht te begrijpen en een customer journey helpt je hun klantreis te snappen. Met beide ontdek je kansen om de klantbeleving te verbeteren in elke fase van de customer journey.
“If the user can’t use it, it doesn’t work” – Sjoerd Walinga, docent.
Tijdens deze training
De docent

Sjoerd heeft een grote passie voor usability, user experience, conversie-optimalisatie en gedragswetenschap. Het werken voor bedrijven als Menzis, Roompot, Greetz, Philips en Gemeente Groningen leert hem elke dag weer nieuwe dingen en daar krijgt hij maar niet genoeg van. Daarnaast geeft Sjoerd gastcollege op diverse hogescholen en universiteiten en traint hij professionals en managers bij bedrijven als Talpa, RTL, Essent, KvK en de Belastingdienst.
Intro to Google Analytics 4 [ENG]
Online Persuasion
Persona & Customer Journey Mapping
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!
