Persona & Customer Journey Mapping
Digitale professionals die zich bezig (gaan) houden met user experience, zoals: Digitaal strategen, UX designers, service designers, conversie-specialisten, online marketeers, product owners, e-commerce managers, marketing- en communicatiespecialisten en startende ondernemers (startups).
Omschrijving
Tijdens deze tweedaagse deep dive leer je hoe je met persona’s en customer journeys de ultieme klantbeleving kunt realiseren. Je ontdekt wat je klanten echt willen en hoe je jezelf kunt onderscheiden van de concurrentie. Door het gebruik van persona’s en customer journeys zorg je ervoor dat je klanten terugkomen, blijven en je bedrijf positief aanbevelen aan anderen.
Persona’s helpen je om de klant echt te begrijpen en met een customer journey krijg je inzicht in de klantreis. Samen helpen ze je om kansen te ontdekken om de klantbeleving te verbeteren in elke fase van de customer journey.
“If the user can’t use it, it doesn’t work” – Sjoerd Walinga, docent.
Tijdens deze training
We beginnen met een introductie van persona’s: wat zijn ze en waarom zijn ze belangrijk? Vervolgens krijg je handvatten om persona’s te kunnen maken, voorbeelden van best practices, tips, tricks en valkuilen. Je past de geleerde kennis en vaardigheden direct toe op je eigen case.
We beginnen met een introductie van customer journeys: wat zijn ze en waarom zijn ze belangrijk? Vervolgens krijg je handvatten om een customer journey te kunnen maken, voorbeelden van best practices, tips, tricks en valkuilen. Ook hier pas je de geleerde kennis en vaardigheden direct toe op je eigen case.
Resultaten
Kortom, na deze tweedaagse training heb je alle tools en kennis in handen om de klantbeleving van je bedrijf naar een hoger niveau te tillen en zo een voorsprong te creëren op de concurrentie.
Docent

Sjoerd heeft een grote passie voor usability, user experience, conversie-optimalisatie en gedragswetenschap. Zijn ervaringen bij grote bedrijven zoals Menzis, Roompot, Greetz, Philips en Gemeente Groningen maken hem tot een expert op dit gebied. Daarnaast geeft Sjoerd gastcollege op diverse hogescholen en universiteiten en traint hij professionals en managers bij bedrijven als Talpa, RTL, Essent, KvK en de Belastingdienst. Zijn brede ervaring en expertise zorgen ervoor dat hij de deelnemers van de training kan inspireren en de benodigde kennis kan overbrengen.
Reviews

Met nieuwe inzichten en handvatten weer verder aan mijn eigen project. Bedankt!
Google Analytics 4 voor managers [ENG]
Google heeft nieuwe engines voor machine learning en voorspelling toegevoegd die een sterkere verbinding hebben met Google Cloud en een focus op activatie van data. Google heeft hiermee de agenda met analytics volledig veranderd.
Wat zijn de uitdagingen en kansen van Google Analytics 4, en hoe waarborg je een rendement op analyse voor het bedrijf? Om zoveel mogelijk waarde uit de tool te blijven halen is dit hét moment om uw kennis te updaten.
AI in copywriting en conversie
Persona & Customer Journey Mapping
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!
