Storytelling: zo maak je impact met je verhaal
Voor (content)marketeers, social media specialisten, communivatieadviseurs en iedereen die in een korte tijd een gericht en met data gevalideerd verhaal wil creëren.
Omschrijving
Je wilt iets communiceren met je klanten door een verhaal te vertellen waarmee je hun aandacht krijgt. Leer om de wensen en behoeftes van je doelgroep te vertalen naar een gerichte campagne, content of propositie. In deze deep dive nemen we je mee in de wereld van storytelling aan de hand van cases uit de praktijk. Het resultaat? Gerichte communicatie die impact maakt en je doelgroep in beweging brengt.
Deze deepdive is onderdeel van drie workshops, dit is de tweede workshop. Volg ook Discovery: Leer wat je klanten beweegt (deel 1) en Analytics: meet de impact van je content (deel 3) om van begin tot eind succesvolle producten of campagnes te ontwikkelen.
Tijdens deze training
Resultaten
Docent

20+ jaar ervaring als productontwerper en onderzoeker in een breed scala aan digitale concepten. Ze houdt van het ontdekken van de behoeften en marktkansen van klanten, het maken van prototypes en het testen van zakelijke ideeën. In 2003 gestart met Angi Studio, een onderzoeksbureau in Den Haag.
ChatGPT voor E-commerce
Omnichannel Retail
Google Analytics 4 Excellence voor managers [ENG]
Google heeft nieuwe engines voor machine learning en voorspelling toegevoegd die een sterkere verbinding hebben met Google Cloud en een focus op activatie van data. Google heeft hiermee de agenda met analytics volledig veranderd.
Wat zijn de uitdagingen en kansen van Google Analytics 4, en hoe waarborg je een rendement op analyse voor het bedrijf? Om zoveel mogelijk waarde uit de tool te blijven halen is dit hét moment om uw kennis te updaten.
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!
