Campagnepanel #182: ‘Simpel en duidelijk’
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een ‘kliederige’ merkcampagne van Mobiel.nl.
- Campagnesite: mobiel.nl
- Klant: Mobiel.nl
- Bureau: Open Now
- Gebruikte media: Radio, televisie en online, teasercampagne op Facebook en Instagram (#slimkiezen), YouTube en eigen kanalen. Geen outdoor vanwege corona.
- Doel van de campagne: Verhogen van de merk- en propositiebekendheid en meer bezoek aan en bestellingen op de website.
Omschrijving
De campagne laat zien hoe Mobiel.nl middels de inzet van zijn medewerkers orde schept in een metaforische chaos van providers en aanbiedingen van fabrikanten. Voor dit concept, beeldend uitgedrukt met graffiti, is gekozen om de merkbekendheid te vergroten, maar ook de onafhankelijkheid en deskundigheid van het merk te tonen. De mobiele wereld is vaak erg onoverzichtelijk. Providers slaan je continue met aantrekkelijke deals om de oren. En één van de redenen dat zeventig procent van de consumenten bij hun huidige provider blijft.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd