-

Orangedotcom is succesvol dankzij combinatie van lol en output

Zowel in 2016 als in 2017 won onlinemarketingbureau Orangedotcom een award voor ”beste agency bij de Dutch Search Awards.” "Alleen goed zijn in het bedenken en uitvoeren van slimme online marketing campagnes is niet genoeg. Dat kunnen veel meer bureaus in Nederland."

“Het zit vooral in de sterke focus die we hebben om de allerbeste service te bieden aan onze opdrachtgevers”, zegt mede-oprichter Arnoud Duiker. “Daarnaast proberen we ook om de beste werkgever te zijn en het leukste bureau om bij te werken.” Volgens hem is het succes tijdens de Dutch Search Awards in 2016 en 2017 daarnaast ook te danken aan de sterke focus op kwaliteit. “Om de beste te zijn moet je zowel de beste kwaliteit als de beste service kunnen bieden. Alleen goed zijn in het bedenken en uitvoeren van slimme online marketing campagnes is niet genoeg. Dat kunnen veel meer bureaus in Nederland.”

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!